Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Babyen min er bare et par uker gammel og sover masse masse.

Som regel sover hun i vuggen sin og noen ganger sover hun på meg.

Jeg blir sliten hvis hun skal sove på meg hele tiden, men hvis hun ligger alene i vuggen for lenge så får jeg dårlig samvittighet for at hun ikke er nær meg.

Hvor nær er du din baby? Er du nær bare når babyen er våken eller ammer? Eller også når den sover? Og hvor sover babyen?

Anonymous poster hash: 4fa7a...601
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jenten min er 4 uker.. Hun sover også en del.. Når hun er våken ligger hun på fanget mitt, prøver da å snakke mest mulig med henne så lenge hun har lyst.. Når hun sover så ligger hun i vognen sin (kanskje en time for dagen), i bæresjal eller rett på meg/pappaen.. Synes det er viktig med mye kroppskontakt :)

Anonymous poster hash: 2a414...c88

AnonymBruker
Skrevet

Jenten min er 4 uker.. Hun sover også en del.. Når hun er våken ligger hun på fanget mitt, prøver da å snakke mest mulig med henne så lenge hun har lyst.. Når hun sover så ligger hun i vognen sin (kanskje en time for dagen), i bæresjal eller rett på meg/pappaen.. Synes det er viktig med mye kroppskontakt :)

Så 15 timer i løpet av dagen har dere henne inntil kroppen? Hvordan får dere gjort andre ting?

Skrevet (endret)

Da min var fersk sov han enten på meg, eller i vogna. Vi klarte ikke å samsove, så om nettene lå han i vognbagen i sprinkelsenga.Jeg satt egentlig mye i ro og leste på dagen tror jeg, gjorde ihvertfall ikke mer enn jeg måtte. Slik luksus blir det nok ikke med nestemann.

Edit: Det var sant, vi hadde ei herlig hengevugge i taket, der sov han mye. Gleder meg til å ha baby sovende i den igjen. :)

Endret av Stinelin
Skrevet

De sov og sover fremdeles i sengen sin.

AnonymBruker
Skrevet

Førstemann sov mye på meg, og ble ikke fortrolig med å sove i vogna før han begynte i barnehagen. Han ville heller ikke ligge i vugga på dagtid. Så fra han var ca 5-6 mnd, sov han i senga si også på dagtid.

Nummer 2 sover i vogna, og av og til litt på meg - men det er egentlig sjelden. Han er en mye bedre dagsover enn nummer 1 var. Det skyldes nok litt at jeg har vært konsekvent på å legge han i vogna når han har vært trøtt, uten noe styr og fiksfakseri :P . Men jeg tror også at babyene er så ulike at det som funker på en baby, ikke nødvendigvis funker på en annen.

Når ungene var så små som din er, så sov de litt mer på meg + at jeg ammet veldig mye for å få ordentlig produksjon. Fikk mye nærhet gjennom dette. I tillegg lå de mye i fanget mitt eller i pappans når de var våkne. Samsov også den første tiden.

Anonymous poster hash: d47bd...5f4
Skrevet

Vugga, sofaen, lekegrinda og vogna. Ammer ikke, så blir ikke så fryktelig mye kroppskontakt. Er med han når han er våken, så lenge han vil. Merker godt når det er nok, da legger jeg han ned så får han styre på selv til han sovner eller vil ha opmerksomhet igjen. Han sov på meg en del i begynnelsen fordi jeg syns det var så koslig. Gjør det en sjelden gang ennå, kun fordi jeg nyter å ha han inntil meg. Men han sover bedre alene :)

AnonymBruker
Skrevet

Så 15 timer i løpet av dagen har dere henne inntil kroppen? Hvordan får dere gjort andre ting?

Vi får ikke det :P

• Liker 1
Gjest pysepusen
Skrevet

Her sover hun for det meste oppå en av oss siden det er det som skal til for at hun skal sove. Noen ganger er vuggen eller vogna bra nok ;)

Skrevet

Alle tre har sovet i hengevugge i stua på,dagtid.

Skrevet

Sover i fanget, vogna, og i sofaen.. Lager en "seng" i sofaen med dyne,pledd og puter..

AnonymBruker
Skrevet

Sov i vugge på stua i begynnelsen, så en periode i pledd på sofaen og nå er alle dupper på dagtid i vogna.

Anonymous poster hash: a1f32...03e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...