AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Hadde ubeskyttet sex tre dager før mensen, og fikk mensen som vanlig. Dette er tre uker siden, og de siste 5 dagene har jeg gått opp 3 kilo fordi jeg spiser og spiser og spiser. Og jeg gråter og blir irritert av ingenting. Og i dag fikk jeg ømme pupper. Og jeg føler meg bare helt rar. Er det virkelig noen sjans i havet for at jeg kan være gravid? Hørt at man faktisk kan få eggløsing når man er veldig kåt elr får orgasme? Men uansett det hadde vært helt katastrofe. Han er litt småkjent etter en karriere som rockestjerne, og han har dame, og dette er bare en veldig lang og innvikla historie. Håper overhodet ikke jeg er gravid. Men tanken slo meg for alvor da mamma spurte meg om jeg hadde pms i dag. Siden jeg spiste så masse og var sur. Anonymous poster hash: f35c5...078
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 T a e n t e s t !!Anonymous poster hash: 95570...d68 1
HubroTuppa Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Hvis det er tre uker siden så er det jo mest sannsynlog pms. Men har man sex og er fruktbar så finnes det alltids en mulighet for å bli gravid. Kun en test gir deg svaret på det.
Gjest vilma2000 Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Det er liten sannsynlighet, men du må jo ta en test, ingen her som vet svaret. Og det er uansett vanlig å skifte humør i perioder, få mer matlyst, gråte litt og føle seg annerledes. Det er sånn som skjer mange ganger i året uten at man tenker på det, men i det samme man misstenker at man er gravid kobler man de "nye" følelsene og matlysten automatisk til at JEG ER GRAVID selvom man ikke er det.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Hvis det er tre uker siden så er det jo mest sannsynlog pms. Men har man sex og er fruktbar så finnes det alltids en mulighet for å bli gravid. Kun en test gir deg svaret på det. 10 dager til jeg skal ha mensen da. Ja, jeg får vell bare kjøpe en testAnonymous poster hash: f35c5...078
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå