Gå til innhold

hva er det med denne mannen da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var hos legen i dag. Hadde hastetime og det var bare halsbetennelse. Jeg er ikke så opptatt av å få tie hos fastlegen siden det er bare å hente antibiotika. I dag derimot var det han, hadde sikkert vakt da... Det merkelige er at det ligger noe i luften mellom oss, jeg fatter ikke hva det er, men han gir meg en rar følelse og det henger i kroppen lenge etter at jeg har forlatt kontoret. Jeg følte meg så overrumplet av han.

Det rare er at dette skjedde for 2 år siden også sånn kriblende følelse i kroppen. Jeg syns forøvrig han ikke gjør så god jobb med å finne diagnoser overfor meg, og har ikke vært så fornøyd med han, og siden det er 2 år mellom hver gang jeg dukker opp på legekontoret så er jeg ikke så syk heller. Merkelige greier, trodde det var slike ting at han "reddet" helsen min som får meg til å blomstre for en lege..

Hva er det som spøker her da?

Anonymous poster hash: f178c...d73
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også møtt mennesker som jeg umiddelbart har hatt en nesten "kjemisk" reaksjon til. Altså, det har ikke kommet av utseende, personlighet eller (bevisst) oppførsel, det er bare noe der, enten en umidelbar tillitt/dragning eller en like umiddelbar nesten gysning og trang til å unngå dem.

Vil tro det rett og slett er en form for kjemi? Altså noe av det samme som skjer når vi tiltrekkes seksuelt av noen, men i stedet en frastøtning eller trygghetsfølelse? Enten det eller så sender de ut små signaler som vi ubevisst plukker opp?

Anonymous poster hash: 5f429...68a
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel den siste person i verden jeg forventer skal imponere meg, mulig han ikke gjør det heller men kroppspråket er tiltalende.. Fatter det ikke. Ikke er vi på samme alder eller plattform heller. Ikke er jeg på jakt etter noen mann heller. TS.

underlige greier, aldri om han der får undersøke meg uten klær hvis jeg reagerer slik..

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel den siste person i verden jeg forventer skal imponere meg, mulig han ikke gjør det heller men kroppspråket er tiltalende.. Fatter det ikke. Ikke er vi på samme alder eller plattform heller. Ikke er jeg på jakt etter noen mann heller. TS.

underlige greier, aldri om han der får undersøke meg uten klær hvis jeg reagerer slik..

Og dette er grunnen til at man ikke kan stole på kvinner.

Anonymous poster hash: 8bb70...2b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...