Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sarah
Skrevet

Hei!

Hva synes dere om at man er med andre gutter når man har kjæreste?

Jeg har kjæreste men en av kompisene hans vil bli bedre kjent med meg og lurer på om jeg vil møte han en dag? Jeg har ikke så mange venner så føler at jeg vil bli bedre kjent med han ihåp om å kanskje få en ny venn.

Men hva synes dere? er det greit å møte en gutt bare dere 2 når du har kjæreste? tror dere kjæresten min blir sjau eller sur?

Videoannonse
Annonse
Gjest oreokaka
Skrevet

Hvorfor vil kompisen til kjæresten din bli bedre kjent med deg?

Jeg lukter trøbbel. Hadde ikke gjort det om jeg var deg.

• Liker 11
Skrevet

Jeg syns det er greit, men jeg aner ikke hva kjæresten din syns

• Liker 4
Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Ta det opp med kjæresten din, du, så slipper dere misforståelser.

• Liker 4
Gjest Guilty
Skrevet

Spør kjæresten hva han syns om det da :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva du antar motivene til denne kompisen er, kanskje? Jeg har kamerater selv om jeg er i forhold, og når jeg blir kjent med nye mennesker tenker jeg ikke så mye over om de er menn eller kvinner. De jeg har vært sammen med har heller aldri lagt noen føringer på dette. Men jeg ville ikke lagt opp til en "dating"- eller sjekkesituasjon eller gjort ting jeg ikke følte jeg burde fortelle den jeg er sammen med.

Anonymous poster hash: cc722...7df
Skrevet

Må innrømme at det hadde vært litt rart om kompisen til kjæresten plutselig tok kontakt og ville møtes bare oss to. Men hvis det er en god kompis av kjæresten din, kan det hende at han bare vil bli bedre kjent med deg siden du er sammen med kompisen hans? Du burde snakke med kjæresten din om det hvertfall, så får du høre hva han synes :)

Skrevet (endret)

etisk spøsmål, men ikke et dillemma.

Og unnskyld meg folkens, ta det opp med kjæresten før man har egene tanker?

For å få ok fra han da eller? HÆÆÆ??Det er da helt klart ikke ok.

Dette er en test, for å se om ts er en sjøge.

Han vil bare se deg fordi du er knullbar i hans øyne.

Det er respektløst å prøve seg på andres kjærester, så først og fremst sett deg i respekt.

Nei, kutt alle bånd med menn som vil noe annet enn på hilser'n. Ikke ha menn på vent i tilfelle ditt forhold skjærer seg.

SÅ kan du si til din kjære hva hans venn driver med.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg synes det er OK, og synes ikke du skal trenge tillatelse fra kjæresten, men synes ikke du skal gjøre det bak ryggen hans. Si fra om at dere to skal gjøre XX sammen på torsdag, og om kjæresten din ønsker å være med, så gi rom for det.

Jeg har to guttebestekompiser, og mannen min tåler det fint. Han har blitt gode venner med dem etter at jeg "dro dem i hus". Han sa at han kjente noen stikk av sjalusi i starten, men det var alltid rom for at han kunne henge sammen med oss, og ingenting foregikk i det skjulte. Han erfarte ganske snart at det som foregikk på tomannshånd ofte var "jenteprat" som han egentlig ikke var interessert i.

Omvendt så bodde min bestevenninne sammen med oss en sommerferie når jeg hadde sommerjobb og mannen hadde skolefri og ikke fått jobb ennå. De to var hjemme sammen hele dagene når jeg var på jobb, eller kvelden om jeg jobbet kveldstid. Og jeg kom hjem til middag som de to hadde laget sammen. Det var litt rart de første gangene, ikke direkte sjalu, men litt uvant å se mannen min spøke og le med en annen jente. Han var ikke typen til å ha venninner før.

Nå kan hun finne på å ringe ham dersom jeg ikke svarer og be om å bli henta på togstasjonen eller andre typiske venneting. Synes kun det er koselig. Har dere tillit til hverandre, og du vet at du klarer å sette grensen for andre, dersom de skulle ville noe mer med deg - så har du såklart lov til å pleie venneforhold, selv om du har kjæreste!

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Hva synes dere om at man er med andre gutter når man har kjæreste?

Jeg har kjæreste men en av kompisene hans vil bli bedre kjent med meg og lurer på om jeg vil møte han en dag? Jeg har ikke så mange venner så føler at jeg vil bli bedre kjent med han ihåp om å kanskje få en ny venn.

Men hva synes dere? er det greit å møte en gutt bare dere 2 når du har kjæreste? tror dere kjæresten min blir sjau eller sur?

Jeg ville blitt skeptisk. Det rette her er å si ifra først.

Det burde for øvrig kompisen også. Jeg ville aldri kontaktet kjæresten til en kamerat for å "bli bedre kjent" uten å ha nevnt det for kameraten. Evt. møtt begge to og ikke bare henne.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Ser ikke noe problemer med å henge med andre gutter så lenge man ikke føler at man går bak ryggen på den man er sammen med.

Jeg er ofte sammen med min mann sine kompiser selv om min mann ikke er med. Men så stoler vi på hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Altså, nå er jeg gift og har mannlige venner - også enkelte som har kommet til etter jeg møtte min mann, men i dette tilfelle høres det jo merkelig ut.

En kompis av kjæresten som vil bli kjent med henne alene?

Det høres ut som en ung jente/gutt, hvorpå denne gutten er interessert i TS og ikke tenker han børta særlig hensyn til sin "kamerat".

Jeg tviler sterkt på han bare vil bli vennskapelig kjent med henne, det har han jo masse av anledning til når de går sammen ellers med felles venner/kjæresten etc.

Jeg har flere ganger truffet kompiser av kjæresten enten alene eller sammen på type fest/andre sosiale ting - men det har jo vært fordi mannen min ikke kunne dra selv og jeg hadde lyst/ble invitert og hang med dem mye uansett.

Dette er ikke slik ;)

Anonymous poster hash: ab935...bf1
Skrevet

Da må jeg ha sendt ut feil signaler som har invitert flere kompiser av samboeren min hit på kaffe alene mens samboeren min var borte - for å bli bedre kjent med hver av dem, vennskapelig kjent med dem. Min kjære har bare syns det har vært veldig hyggelig. Også når han ene kompisen hans bad meg med på kaffe...

Jeg tenker det er forskjell på å bli kjent med en fremmed gutt du nettopp har møtt, og en kompis av kjæresten din. Jeg syns det er naturlig å danne en relasjon til kompisene til kjæresten min - med eller uten han. Jeg ser virkelig ikke problemet med å være med dem uten han, og jeg hadde takket ja uten og tenke over det - og sagt det til kjæresten min, at jeg hadde planer med X den og den dagen.

Men... jeg tenker at når du føler at du må spørre om det er riktig, så kan det være noe som ikke stemmer. Det eneste riktige er å snakke med kjæresten din og høre hva han tenker om saken, siden du er usikker på hvordan han vil reagere. :)

Skrevet

I utgangspunktet så synes jeg man skal kunne omgås hvem man vil, selv om man har kjæreste, så lenge det er på kun et vennskapelig nivå. I denne situasjonen derimot så ville jeg blitt skeptisk til å takke ja, hvorfor vil denne kompisen bli bedre kjent og møte deg alene? Hadde vel vært mer naturlig om han ville ha med kjæresten din og? Synes det virker veldig rart, og det kan fort bli starten på sjalusi og problemer i forholdet ditt.

Skrevet

i dette tilfelle burde du si nei til denne fyren, samt fortelle kjæresten din at han ville møte deg. Kan være uskyldig, men høres særdeles mistenkelig ut.

AnonymBruker
Skrevet

Det er disrespektløst å prøve seg på andres kjærester, så først og fremst sett deg i respekt.

Interessant. Det er ikke respektløst å prøve seg på andres kjærester? Minus og minus blir pluss... Måtte bare kommentere det :fnise:

Anonymous poster hash: aba86...3a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Disrespektløst? =)

Anonymous poster hash: e4b66...384
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo helt an på motivet det. Kan jo hende han bare er hyggelig og virkelig vil bli kjent med dama til kompisen:) Men du kan jo også høre med kjæresten din hva han synes, regner med hans mening veier litt.

Personlig ville jeg ikke hatt noe i mot om en av venninnene mine ville bli kjent med kjæresten min. Men så kjenner jeg jo både kjæresten min og venninnene mine:)

Anonymous poster hash: 49b7d...7ab
Skrevet (endret)

klarte ikke bestemme meg om det er disrespekt eller respektløst. Så da vart det noe helt anna gitt :fnise:

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...