Gå til innhold

Mulig å få tilbakebetalt/byttet vare (salg) fra NELLY om den ikke passer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe noe på salget på NELLY nå. Men lurer på om jeg får tilbakebetalt pengene eller om jeg kan bytte varen om den ikke passer? Eller er det kun når det ikke er salg?

Anonymous poster hash: 28621...a45
Videoannonse
Annonse
Gjest C4r1n3
Skrevet (endret)

Du kan bytte eller få tilbakebetalt pengene dersom den ikke passer. Har gjort det mange ganger selv. Men jeg ville ikke brukt Nelly.com, da returprosessen er blitt mye vanskeligere og det har vært tull med tidligere ordre, samt kundeservicen har mistet sin gode kvalitet.

PS - retur koster 45 kroner.

Endret av C4r1n3
AnonymBruker
Skrevet

Du har 14 dagers ubetinget angrerett over nettet.

Anonymous poster hash: bf73a...a6d
AnonymBruker
Skrevet

Du får spørre de som står i kassa for å være sikker.

Anonymous poster hash: c4297...6be
Skrevet

Tror ikke det går på salgsvarer

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det går på salgsvarer

Jo, 14 dager teller selv da over nettet.

Anonymous poster hash: bf73a...a6d

Skrevet

Utrolig tungvint system på Nelly! Bestilte tre varer og returnerte 2 av dem. Returporto blir trukket av pengene du skal få tilbake. Jeg valgte og bytte i nye varer, og da måtte jeg fylle ut returseddel som ligger på dine bestillinger på Nelly. Du betaler da ikke noe porto.

Deretter må du bestille nye varer, og deretter får du et par uker senere refundert pengene fra varene du sendt inn tidligere. Tok nærmere 4 uker før jeg fikk igjen pengene, etter å ha sendt dem Mail 2 ganger. De har ikke kundeservice på tel, kun epost..!

Skrevet

er det fortsatt sånn at man må inn på nelly.com og skrive ut returlappen selv? :-/

Skrevet

er det fortsatt sånn at man må inn på nelly.com og skrive ut returlappen selv? :-/

Ja :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...