Gå til innhold

Skal lage bibliotek!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et disponibelt rom i kjelleren vi skal gjøre til bibliotek. Og da trenger vi jo en del hyller. Noen forslag? Hobbyplater med hylleknekter under? Bokreoler? Hva koster hobbyplater forresten?

Anonymous poster hash: 83e07...971

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte et lass billyhyller og bygde dem inn. Det ble veldig bra.

Du kan selvsagt bygge selv, men hvis du ikke er proff kommer du til å bruke ekstremt lang tid. Så veldig billig blir det heller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Billy, lett å montere, lett å bygge om, lett å endre hyllestørrelse, lett å supplere ved behov, enkelt å montere dører hvis ønskelig, lett å få tak i nye deler om noe går i stykker, og ikke minst er de billige.

Anonymous poster hash: 06016...1f3
  • Liker 1
Skrevet

Billy, lett å montere, lett å bygge om, lett å endre hyllestørrelse, lett å supplere ved behov, enkelt å montere dører hvis ønskelig, lett å få tak i nye deler om noe går i stykker, og ikke minst er de billige.

Anonymous poster hash: 06016...1f3

Ikke alle bor i nærhetenav ikea da. Ville bygd en skikkelig bokhylle inn i veggen, fra gulv til tak på de aktuelle veggene.

Skrevet

Jeg ville ikke brukt hylleknekter i hvert fall. Hadde enten kjøpt billige hyller eller - aller helst- bygd selv av MDF-plater.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke brukt hylleknekter i hvert fall. Hadde enten kjøpt billige hyller eller - aller helst- bygd selv av MDF-plater.

Hvorfor ikke hylleknekter?

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leste tittelen trodde jeg du skulle lage et ordentlig offentlig bibliotek..

Anonymous poster hash: 837c0...bf0
Skrevet

Hvorfor ikke hylleknekter?

Jeg syns ikke det blir så pent, og så må man jo bore fryktelig mye i veggen da. Men det er nå min mening :)

AnonymBruker
Skrevet

Ha i alle fall hyller med skapdører slik at det ikke samler seg støv i de = mindre rengjøring som kreves.

Anonymous poster hash: 2bb97...e01
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...