Trollet93 Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Hei! Vår søster skal ha utdrikningslag alt på lørdag og hennes forlover har ikke planlagt anledningen! Vi skal på karl Johan for de vanlige utfordringslekene. MEN vi trenger hjelp til å komme med hva slags leker og oppgaver hun må gjøre! HJELP!! Setter stor pris på alle innslag!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Første forslag blir å droppe forloveren. Si henne opp fra den oppgaven. Utdrikningslaget blir jo gjerne regnet som en del av det man skal gjøre som forlover. Hvorfor i all verden har hun ikke planlagt noe? Ellers vil jeg anbefale å gjøre noe som dere vet at bruden kommer til å like. Noe som hun vil synes er gøy. Det skal ikke bare være utdritning, for da er det bare gøy for de andre. Anonymous poster hash: 3fe09...943 3
Amens Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Jeg liker ingen slike leker så der har jeg nok ingen tips. Men fin gjerne på noe som bruden liker. Jeg ble tatt med på kunstutstilling for å se en kontroversiell utstilling rundt sex. Etter jeg hadde drukket masse champagne. Trodde vi skulle fnise oss ihjel... 2
Pearl2.0 Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Jeg liker heller ingen slike leker så der har jeg ingen tips. Men kan tipse om pakkelek og quiz med brudgommen. Det burde dere rekke innen lørdag. Pakkelek: Alle gir en pakke og bruden skal gjette hvem som har gitt hva, gi gjerne noe personlig så hun kan ha en sjans til å gjette rett. Gjetter hun feil må hun drikke. Quiz med brudgommen: Still brudgommen en rekke spørsmål også skal bruden gjette hva han har svart. Her også skal hun drikke hvis hun svarer feil. Disse aktivitetene passer best litt utpå kvelden typ etter siste måltid. Ellers sørg for å ha nok alkohol og lat som at alt har vært planlagt lenge, ikke la bruden se usikkerhet eller at uventede situasjoner oppstår. 2
Gjest Adriane Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Hei! Vår søster skal ha utdrikningslag alt på lørdag og hennes forlover har ikke planlagt anledningen! Vi skal på karl Johan for de vanlige utfordringslekene. MEN vi trenger hjelp til å komme med hva slags leker og oppgaver hun må gjøre! HJELP!! Setter stor pris på alle innslag! Hvor gammel er søsteren din? Er det en idé å bare droppe hele Karl Johan-greia, kanskje, og finne på noe helt annet? (Spør om det jeg, før jeg evt prøver å komme med noen forslag) 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Drit i å ha UTDRITNINGSlag, det er bare kleint. Vekk bruden og begynn med frokost og sprudlevann. Bestill poledancingskurs for alle (fokuser på en aktivitet alle kan være med på, poledancingskurs var det første jeg kom på), ha lunsj hjemme hos noen etterpå og reis så på hyttetur, feks Sunnmørshytta i Lillomarka. Der kan dere ha leker og stafett (bland inn alkohol i lekene og stafetten). Grill og kos dere. Lag til enkel frokost og lunsj og kjøp inn grillmat, brus, snacks og sprudlevann og kanskje en flaske med noe shottegreier slik at dere har noe felles for alle og bruden. Ellers får folk ta med seg eg drikke. En fin ting å gjøre: Send en mail med masse spørsmål til brudgom og be han svare. Spørsmålene skal gå på han og brudens liv, tanker og meninger. Noen morsomme, noen litt småfrekke, noen vanskelige og noen søte. Ut på kvelden leser dere opp spøsmålene og så skal bruden gjette hva brudgommen svarte. Alle som skal i utdrikningslaget får i oppgave om å lage et a4-ark med en hilsen og bilder og hva de har lyst til, og så tar dere med en perm som dere pynter og sånn og så setter dere inn alle arkene og gir til bruden De artigste utdrikningslagene jeg har vært i har vært de som har fokusert på å ha det gøy -ikke utdriting av bruden, aktiviteter som alle kan være med på, felles overnatting på en litt utsides plass slik at dere kan spille musikk og ha leker i fred uten at dere sjenerer andre. Og selvsagt en gjevn fin flyt av alkohol helt fra frokosten av. Men bare brisen altså, ikke dritings, det får man vente med til over midnatt :-) Anonymous poster hash: 6c581...08a 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #7 Skrevet 16. juli 2013 Glemte å si det med at bruden må drikke om hun svarer feil på quizen, men såg noen meg over hadde skrevet det det. Pakkeleken er jo også fin. Men som den over meg skrev, dette passer best på kvelden etter siste måltid. Det er jo rein drikkelek så man vil jo bli sjenkt. Ha felles drikkeleker og stafett og lignende der alkoholen er et element i det. Men det skreiv jeg før. Ha nok alkohol og ikke vær redd for å gjøre litt sånne småtullete ting. Man skal jo ha det gøy. Men all mat og sånt og leker og hvem som skal ha ansvar for hva må være helt klart senest fredag. Anonymous poster hash: 6c581...08a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #8 Skrevet 16. juli 2013 Jeg arrangerte nylig utdrikkinglag. Etter en champagnefrokost skulle bruden på rebusløp. Der skulle bruden løse flere oppgaver. For hver oppgave bruden klarte fikk hun en lapp med en bokstav, og alle bokstavene skulle tilsammen bli ordet på det neste stedet vi skulle etter at rebusløpet var ferdig. Vi la vekt på at det ikke skulle bli for kleine/flaue/utdritingsoppgaver for bruden, men heller ting som kunne være morsomt både for henne og oss. Nå er oppgavene her ganske snille, (sikkert for snille for mange) men de kan jo tilpasses. Gi bruden en stor hvit t-skjorte hun kan gå i. Tegn en tegning og skriv noe brudegreier på forsiden. La alle utdrikkingslagmedlemmene skrive en hilsen på baksiden, og på slutten av dagen kan bruden gjette hvem som har skrevet hva. Gi bruden en handleliste og putt henne i en handlevogn i en butikk, og få henne til å få fremmede til å dytte hun rundt i butikken slik at hun får alt på lista. Den snille utgaven (som jeg brukte) er å ta ting hun trenger til oppgavene i utdrikkingslaget pluss f.eks en flaske brus og en bollepose, den litt slemmere utgaven er å skrive f.eks agurk, vaselin og kondomer på lista. Gi bruden noen lapper og kjærligheter (som står på handlelista) som hun skal dele ut til forbipasserende. På lappene kan det f.eks stå: Hei, jeg skal gifte meg på lørdag og vil gi deg denne lappen og denne kjærligheten fordi jeg synes du var utrolig kjekk. Hei, jeg skal gifte meg på lørdag og vil gi deg denne lappen og denne kjærligheten fordi jeg synes du er søt. Osv. Syng opp til allsang på trikk/buss. Bruden må ta første strofe aleine, så hiver resten av laget seg med på resten. Gi bruden i oppgave å dele ut en is (som sto på handlelista) til et barn på 4 år. Spør moren etterpå om alderen. Riktig alder = riktig utført oppgave. Bygg og spis en eske kinderegg (som sto på handlelista) på 3 min. Quiz. Bruden må ha minst 4/5 riktige på spørsmål om forloveden. Quiz. Bruden må ha minst 4/5 riktige på husmorspørsmål (vår quiz handlet om hvit saus). Selg bollene i bolleposen til forbispaserende. Inntekten går til redd barna e.l. Hjelp en gammel dame over veien. Anonymous poster hash: 4fcf2...86e 1
Trollet93 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2013 Tusen takk for svar! Vi har allerede en større aktivitet på formiddagen! Så forslaget med handlevogn og "mågjøre" listen var helt topp! Flere sånne forslag om dere har noen!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #10 Skrevet 16. juli 2013 Er bruden like gammel som deg? For er hun ikke det, så er sjansen for at du synes tanken på udritning og disse lekene er hundre ganger morsommere enn hun. Beklager altså, men jeg har aldri vært borti noen som faktisk ønsker noe sånt i sitt eget utdrikningslag, tror jeg. Anonymous poster hash: 2d55c...774 6
Pearl2.0 Skrevet 16. juli 2013 #11 Skrevet 16. juli 2013 Er bruden like gammel som deg? For er hun ikke det, så er sjansen for at du synes tanken på udritning og disse lekene er hundre ganger morsommere enn hun. Beklager altså, men jeg har aldri vært borti noen som faktisk ønsker noe sånt i sitt eget utdrikningslag, tror jeg. Anonymous poster hash: 2d55c...774 Helt enig Jeg ble ikke driti ut, og det var et perfekt utdrikningslag Det er bare flaut, både for brud og gjester, og gir en dårlig ettersmak etter min mening.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #12 Skrevet 16. juli 2013 Dette er en tråd med stort potensiale til jeg skal ordne utdrikningslag til min venninne. Mener ikke å uppe tråden,men kom gjerne med hvilke spørsmål som brudgommen skal svare på, og kan ikke flere fortelle om sine utdrikningslag.. Ikke bare at det var koselig uten utdritning. Jeg ble henta hjemme, måtte ha på meg ei tskjorte der det sto noe om at jeg var bruden på.. Hadde en felles aktivitet. Laser X, kjempegøy, før vi dro hjem til forlover. Der hadde de kjøpt koldtbord. der var det pakkelek og bare kos og drikking med gode venner. akkurat som jeg ønsket. Anonymous poster hash: ed62a...49a 1
Pearl2.0 Skrevet 16. juli 2013 #13 Skrevet 16. juli 2013 Kopierer et innlegg jeg skrev for noen måneder tilbake "Mitt utdrikningslag var midt i blinken. Etter en morgenjogg og dusj ringte det på døra og der var hele jentegjengen klar for champagnefrokost, de ordnet alt mens ei krølla håret mitt også fikk jeg et lite slør. Deretter fikk jeg en time på spa med behandling mens de andre tok en drink og koste seg. deretter var det champagnelunsj før vi dro og spilte inn en sang som betydde noe internt for gjengen i studio, kjempemorsomt, jeg sang solo og alle koret etterpå. Tapasmiddag hos ei venninne med mer vin og champagne med pakkeleken pluss at de hadde laget en brudekjole i velour til meg så vi hadde en liten fotoshoot i en park i nærheten (da var det så sent på kvelden at det ikke var flaut og ikke så mye folk). De hadde også stilt mannen min spørsmål også måtte jeg gjette hva han hadde svart, morsomt Runda av med en tur på byen i en bar som ikke er typisk hæla i taket, men mer rolig. Kunne ikke bedt om mer, var over all forventning og jeg var glad for at det ikke var noe utdritningslag, bare kos " 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #14 Skrevet 16. juli 2013 Dette er en tråd med stort potensiale til jeg skal ordne utdrikningslag til min venninne. Mener ikke å uppe tråden,men kom gjerne med hvilke spørsmål som brudgommen skal svare på, og kan ikke flere fortelle om sine utdrikningslag.. Ikke bare at det var koselig uten utdritning. Jeg ble henta hjemme, måtte ha på meg ei tskjorte der det sto noe om at jeg var bruden på.. Hadde en felles aktivitet. Laser X, kjempegøy, før vi dro hjem til forlover. Der hadde de kjøpt koldtbord. der var det pakkelek og bare kos og drikking med gode venner. akkurat som jeg ønsket. Anonymous poster hash: ed62a...49a Kommer ikke på så mye nå, men Hvilken kroppsdel liker du best ved bruden? Hva gjør du/gjør du ikke som gjør bruden sur? Hva gjør du som bruden synes er morsomt? Hva gjør bruden som gjør deg flau? Hva er deres beste minne sammen? Anonymous poster hash: 6c581...08a
Pearl2.0 Skrevet 16. juli 2013 #15 Skrevet 16. juli 2013 Dette er en tråd med stort potensiale til jeg skal ordne utdrikningslag til min venninne. Mener ikke å uppe tråden,men kom gjerne med hvilke spørsmål som brudgommen skal svare på, og kan ikke flere fortelle om sine utdrikningslag.. Ikke bare at det var koselig uten utdritning. Jeg ble henta hjemme, måtte ha på meg ei tskjorte der det sto noe om at jeg var bruden på.. Hadde en felles aktivitet. Laser X, kjempegøy, før vi dro hjem til forlover. Der hadde de kjøpt koldtbord. der var det pakkelek og bare kos og drikking med gode venner. akkurat som jeg ønsket. Anonymous poster hash: ed62a...49a Trenger nødvendigvis ikke være spml om bruden. Kan godt ha med litt vanskelige spørsmål også. -Hva er du mest redd for? -Hva er det verste du vet? -Hva er det mest urettferdige du kan tenke deg? -Hva er din største drøm? -Hva er din beste egenskap som kjæreste? -Hva tror du bruden setter mest pris på ved deg? Og liknende
Kanutten Skrevet 16. juli 2013 #16 Skrevet 16. juli 2013 Så flott med så mange tips. Disse skal jeg skrive ned. Tusen takk. 1
Karmosin Skrevet 17. juli 2013 #17 Skrevet 17. juli 2013 Gi bruden en handleliste og putt henne i en handlevogn i en butikk, og få henne til å få fremmede til å dytte hun rundt i butikken slik at hun får alt på lista. Gi bruden noen lapper og kjærligheter (som står på handlelista) som hun skal dele ut til forbipasserende. På lappene kan det f.eks stå: Gi bruden i oppgave å dele ut en is (som sto på handlelista) til et barn på 4 år. Spør moren etterpå om alderen. Riktig alder = riktig utført oppgave. Selg bollene i bolleposen til forbispaserende. Inntekten går til redd barna e.l. Hjelp en gammel dame over veien. Anonymous poster hash: 4fcf2...86e Styr HARDT unna alt dette. Aldri, aldri involvere fremmede og forbipasserende, det er ekstremt kleint. Det er ille nok å gå forbi et utdritningslag som har maiet seg ut i teite klær om man ikke bes om å delta i idiotiet også. Beklager, AB som postet dette, men seriøst, dette er fæle greier. 4
Karmosin Skrevet 17. juli 2013 #18 Skrevet 17. juli 2013 Ikke-kleint tips: hvis hun er redd for øgler og sånt men ikke har full fobi er Oslo Reptilpark en passelig ond idé, det går an å høre med dem selv om det er kort varsel.
Fanteria Skrevet 18. juli 2013 #19 Skrevet 18. juli 2013 Teknisk museum kan også være morsomt!Spesielt om de har voksenkveld. For da kan man f.eks. bygge lego og kose seg med en øl samtidig med andre barnslige voksne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå