AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Ja, rams opp de beste treningslåtene. LAger meg liste på Spotify, men sliter litt. Musikk til å jogge, trene styrke og sånt. Takker og bukker. Anonymous poster hash: d59c8...2a5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 1200 micrograms har mye braAnonymous poster hash: 0d120...6ef
Gjest LadyGlaGla Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Hva slags smak har du da? Jeg hører på Neelix, Astrixs og Infected Mushrooms. Litt i samme sjanger som AB over meg anbefaler.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Akkurat når det gjelder musikk for å trene til er jeg ikke kresen på sjanger, bare at det skal "gi meg feelingen".. Egentlig hører jeg på mye forskjellig, men mest rock, litt metal og litt indie pop. Men til trening blir det egentlig noe det samme som når man er i god form og skal danse på fylla.. Sist jeg trente hørte jeg på Ke$ha, Gangnam style, Lars Vaular.. Anonymous poster hash: d59c8...2a5
Gjest LadyGlaGla Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Har du forsøkt Iron Maiden? Jeg synes de fungerer fint til løping. Eller kanskje Tungtvann? De kan ha litt stilige rytmer.
Gjest LadyGlaGla Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Vet ikke helt om det går ann å klippe og lime direkte fra Spotify, men her er min liste til trening. Skrillex – Breakn' A SweatThe Prodigy – One Love (Edit) (Remastered)Astrix – Beyond The SensesRebecca & Fiona – HardAstrix – PoisonAstrix – Sex StyleAstrix – Monster - RemixSkrillex – Make It Bun DemThe Black Eyed Peas – Rock That Body - Skrillex RemixThe Prodigy – Smack My Bitch UpNadia Ali – Pressure - Alesso RemixDavid Guetta – GlasgowAtb – 9 Pm ´till I ComeThe Prodigy – Poison (Remastered)The Prodigy – Voodoo People (Remastered)Knife Party – BonfireKnife Party – CentipedeKnife Party – Rage ValleyKill The Noise – Kill The Noise (Dillon Francis Remix)The Prototypes – CascadeAstrix – Vicious CyclesDelirious – Solaris Part IIIwill.i.am – Scream & ShoutRoger Sanchez – Bang That Box - Avicii vs Philgood Bang That DubDavid Guetta – Grrrr - Club MixTiësto feat. Emily Haines – Knock You OutErnesto – Thrill [Live at Armin Only 2008]Bastian – Imagine Friend - OrginalPleasurekraft – Tarantula - Original MixFaithless – Not Going Home - Armin van Buuren Remix EditRoger Sanchez – Turn On the MusicDarude – SandstormMacklemore & Ryan Lewis – Can't Hold Us - feat. Ray DaltonPsy – Gentlemanwill.i.am – Scream & ShoutChristian Amby – Pioneer - Original MixAWOLNATION – SailInfected With Hallucinogens & Psychedelic Mushrooms – Tetrium - Moon ScreamDr. Dre – Still D.R.E.Neelix – Smoke & MirrorsPitbull – Shut It DownInfected Mushroom – Muse Breaks RMXAxwell – Leave The World Behind - OriginalInfected Mushroom – I'm The SupervisorDay Din – Dance With MeDJ Shadow – Building Steam With A Grain Of Salt
Pearl2.0 Skrevet 16. juli 2013 #7 Skrevet 16. juli 2013 Noen av mine favoritter: Get lucky - Daft Punk Blurred lines - Robin Thicke Wake me up - Avicii Here's to never growing up - Avril Lavigne C'Mon - Kesha Tonight I'm getting over you - Carly Rae Jepsen Heart Attack - Demi Lovato That Power - Will I Am/Justin Can't hold us - Macklemore Everytime we touch - Cascada I gotta feeling - Black eyed peas Whistle - Flo Rida Firework - Katy Perry Don't wake me up - Chris Brown Puls - Erik og Kriss Good feeling - Flo Rida Stronger - Kelly Clarkson We found love - Rihanna Sweat - Snoop Dogg She's so high - Kurt Nilsen Dirrty - Christina Aguilera I wanna go - Britney Spears Raise your glass - Pink Crazy in love - Beyonce Boom boom pow - black eyed peas Marry you - Bruno Mars Værsego
Pearl2.0 Skrevet 16. juli 2013 #8 Skrevet 16. juli 2013 Vet ikke helt om det går ann å klippe og lime direkte fra Spotify, men her er min liste til trening. Skrillex – Breakn' A SweatThe Prodigy – One Love (Edit) (Remastered)Astrix – Beyond The SensesRebecca & Fiona – HardAstrix – PoisonAstrix – Sex StyleAstrix – Monster - RemixSkrillex – Make It Bun DemThe Black Eyed Peas – Rock That Body - Skrillex RemixThe Prodigy – Smack My Bitch UpNadia Ali – Pressure - Alesso RemixDavid Guetta – GlasgowAtb – 9 Pm ´till I ComeThe Prodigy – Poison (Remastered)The Prodigy – Voodoo People (Remastered)Knife Party – BonfireKnife Party – CentipedeKnife Party – Rage ValleyKill The Noise – Kill The Noise (Dillon Francis Remix)The Prototypes – CascadeAstrix – Vicious CyclesDelirious – Solaris Part IIIwill.i.am – Scream & ShoutRoger Sanchez – Bang That Box - Avicii vs Philgood Bang That DubDavid Guetta – Grrrr - Club MixTiësto feat. Emily Haines – Knock You OutErnesto – Thrill [Live at Armin Only 2008]Bastian – Imagine Friend - OrginalPleasurekraft – Tarantula - Original MixFaithless – Not Going Home - Armin van Buuren Remix EditRoger Sanchez – Turn On the MusicDarude – SandstormMacklemore & Ryan Lewis – Can't Hold Us - feat. Ray DaltonPsy – Gentlemanwill.i.am – Scream & ShoutChristian Amby – Pioneer - Original MixAWOLNATION – SailInfected With Hallucinogens & Psychedelic Mushrooms – Tetrium - Moon ScreamDr. Dre – Still D.R.E.Neelix – Smoke & MirrorsPitbull – Shut It DownInfected Mushroom – Muse Breaks RMXAxwell – Leave The World Behind - OriginalInfected Mushroom – I'm The SupervisorDay Din – Dance With MeDJ Shadow – Building Steam With A Grain Of Salt Heyheey, må kuppe noen av disse
Gjest LadyGlaGla Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 Bare å kuppe Perlegull, du hadde litt på di liste også som jeg skal flette inn i min.
Gjest LadyGlaGla Skrevet 16. juli 2013 #11 Skrevet 16. juli 2013 (endret) Endret 16. juli 2013 av LadyGlaGla
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #13 Skrevet 16. juli 2013 Takk, takk. Om noen har fler, bare kom med det! Anonymous poster hash: d59c8...2a5
Gjest bustyvel Skrevet 18. juli 2013 #14 Skrevet 18. juli 2013 *mine innlegg* Gode tips så langt, skal jammen meg oppdatere spillelista mi litt!
Gjest Gresshoppesang Skrevet 18. juli 2013 #15 Skrevet 18. juli 2013 Ønsker meg litt andre tips. Får energikick av for eksempel Darude sin Sandstorm, Rammstein sin Du hast og AC/DC sin Thunderstruck. Noen? Vær så snill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå