Gå til innhold

Fysisk kontakt og tegn på interesse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått et godt øye til en fyr som jeg kjenner såvidt igjennom venner og familie.. Han er snill og grei, spør alltid hvordan det går osv. Han er veldig ofte i fysisk kontakt, dvs han gir klemmer, legger en hånd på skuldra mi osv. Jeg tolker det som et tegn på interesse (blir smigret og hører bryllupsklokker i det fjerne :fnise: ... ) men problemet er jo bare at han er sånn mot alle jenter rundt seg. Selv de som er altfor unge for ham, og de som ikke er helt heldige i utseendeavdelingen...

For noen dager siden drev han og jeg og bar på noen ting fra et flyttelass. I forbifarten klemte han meg raskt på skulderen og så meg inn i øynene, og jeg var helt SOLGT :rodmer: . Får bare lyst til å kaste meg over ham og holde ham fast!

Hvordan kan jeg vite om han faktisk er interessert, eller om dette bare er en vane han har? Andre dager virker han mer avmålt og fraværende, og jeg må bruke alle mine telepatiske evner (dvs skuffende få) for å få ham til å legge merke til meg :plystre:

Anonymous poster hash: 8639e...367
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere noe kontakt på sms eller facebook og sånt? Eller er all kontakten dere i mellom face to face?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han? Ser du han ofte?

Anonymous poster hash: 337d5...6eb

AnonymBruker
Skrevet

I det siste har jeg sett ham daglig, siden vi jobber i samme småby i sommer. Han er veldig lite aktiv på Facebook o.l, men jeg har snakket litt med ham der (om praktiske ting). Har ikke lyst til å falle for noen som ikke gjengjelder følelsene, sist gang det skjedde var jeg deprimert i flere måneder :(

Vi er begge 30

TS

Anonymous poster hash: 8639e...367
Skrevet

Om han behandler deg på akkurat samme måte som han gjør med alle andre jenter, og dere ikke har noen personlig kommunikasjon utenfor jobb, så får du vel aldri vite om han ser deg annerledes enn de andre jentene. Med mindre du faktisk tar det steget å spørre han, eller i det minste tar initiativ til å kommunisere med han på et personlig plan og dermed får indikasjoner på at han liker deg, og ikke bare oppfører seg som han gjør rundt alle jenter.

Og dersom det er sånn at du bare ikke vil få følelser for en fyr som ikke gjengjelder følelsene du har, så bør du skru av den bryteren med en gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...