Gå til innhold

Tror dere han er ute etter et forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i lang tid hatt kontakt med en kjekk fyr over nettet. Vi møttes på et spill for noen år siden, og hatt litt av og på kontakt siden. Jeg var sammen med en gutt i 1,5 år, og da hadde vi ikke noe særlg kontakt.

For 3-4 mnd siden ble det slutt med eksen min og jeg har fått en ganske god kontakt med denne gutten de siste par ukene. Vi prater sammen daglig, både telefon og ved å skrive. Han sier veldig masse fint, og han får sånn skikkelig myk og søt stemme når vi ligger og prater på tlf om natten. Vi har snakket om å møtes en gang i løpet av sommerferien. :)

Han virker jo veldig interessert, han ringer meg ofte og tar mye intiativ til samtaler. Han prater også litt om sex osv, men ikke på en seriøs måte. Jeg vet ikke hva det er med han, men jeg tror jeg har begynt å falle for han. Hver gang jeg får en sms så tar jeg meg selv i håpe at det er fra han, og med en gang jeg ser navnet hans så svimler det i magen på meg, hehe.

Men ja.. "problemet" er at jeg ikke helt forstår meg på han når det gjelder damer. Han var på ferie for en ukes tid siden og skrøyt av alle de fine damene som var på stranda. Han la jo til da "synd ikke du var der, du er også en fin/deilig dame" eller noe lignende det. Han prata også om i går at han skulle kjøpe seg ny bil. Så spurte jeg hva som var galt med den han hadde. Da sa han "Drar ikke så mange damer med den bilen der nei"

Altså, om jeg er interessert i noen så prater jeg ikke om at jeg har sett kjekke gutter, eller vil dra gutter? Prøver å unngå det, og vise at den personen er den eneste jeg tenker på om dere skjønner. Det er jo klart at de aller fleste gutter ser på andre damer, og tenker sitt. Men å si det til en person du har noe på "gang" med blir vel kanskje litt feil? Vet ikke..

Jeg forventer ikke at noen potensiell kjæreste ikke skal se på andre damer, men når han i en så tidlig fase sier slike ting, så blir jeg jo usikker på om jeg er en av mange. Men er jo kanskje bra han er såpass ærlig også, og ikke skjuler ting? Vet ikke jeg altså.. Var jo ikke ille noe av det han sa sånn egentlig, men får meg til å tenke.

Kanskje han er mest interessert i å møte meg for å få sex? Men han er jo veldig kjekk (spiller fotball, og har veldig fin kropp, takk gud for snapchat), har masse venner osv, så skulle ikke vært noe problem for han å få seg noe på hjemmebane. Han har sagt før at han blir kåt av å prate med meg osv.. men vi kan også prate om alt mulig annet, og går veldig godt overens, og ler mye når vi prater.

Hva tror dere? Jeg er interessert i et FORHOLD, og ikke bare sex. Han har også mange jenter som kommenterer på bildene hans osv, så virker som han er en slik som jenter liker. Han vet sikkert hvilke ord han skal bruke for å få jenter til å falle.. han har iallefall greid det med meg. :) Men jeg ser at jeg er den øverste vennen hans på snapchat, så betyr jo at det er meg han prater mest med..

Huff.. har blitt brukt før, derfor jeg blir så veldig usikker. Hvordan ville dere tolket denne gutten?

Anonymous poster hash: 2f0bc...074
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen i situasjonen din.. har dessverre ingen råd, men skal følge denne tråden videre!

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen i situasjonen din.. har dessverre ingen råd, men skal følge denne tråden videre!

Nei, gutter er ikke lette å forstå seg på. Håper det går fint med deg da. :hug: TS

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror dere? Jeg er interessert i et FORHOLD, og ikke bare sex. Han har også mange jenter som kommenterer på bildene hans osv, så virker som han er en slik som jenter liker. Han vet sikkert hvilke ord han skal bruke for å få jenter til å falle.. han har iallefall greid det med meg. :) Men jeg ser at jeg er den øverste vennen hans på snapchat, så betyr jo at det er meg han prater mest med..

Tipper han er interessert i SEX, og ikke bare forhold.

Anonymous poster hash: 1dd7d...75c

Skrevet

Høres ut som en player..

Han kan like gjerne være uskikker og prøver å tøffe seg innimellom.

Tipper han er interessert i SEX, og ikke bare forhold.

Anonymous poster hash: 1dd7d...75c

Alle er jo interessert i sex, men det betyr ikke at de IKKE er interessert i forhold heller.

Mitt råd til TS:

Ikke bruk tid på å analysere om han er interessert i sex eller et forhold med deg før du i det minste har møtt han i virkeligheten. Er du smart har du heller ikke sex med han første gangen dere treffes, ei heller hele helgen hvis han skal være hos deg, eller du hos han, en helg.

Det du skal gjøre er å treffe han, bli kjent med han, se kjemien dere har i virkeligheten og så tenke over om dette er en gutt som passer for deg. Du kan heller ikke forvente at han skal finne ut at du er den rette for han og ville gå inn i ett forhold med deg med en gang, så lenge dere ikke har snakket om at det er derfor dere skal treffes. Noen som treffes via nettet har liksom alt klart før de treffes og klaffer det da, så blir det dem. Andre treffes som venner med interesse for hverandre og tar det steg for steg.

Det viktigste her er at det er bortkastet tid å tenke på noe som helst før dere faktisk har møtt hverandre. Ha null forventninger og prøv å være avslappet og ikke usikker. Smil, flørt og være glad! Da har du møtt han med det beste utgangspunktet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres ut som om han tuller litt, eller vil se hvordan du reagerer på det. Selvom det tydelig ikke er det lureste å gjøre om man vil skape sikkerhet hos jenta så gjør han det bare. Men som tidligere skrevet her på tråden så sier jeg også at du ska bli kjent med han før sex, tror i allefall det er det jeg ville gjort i den situasjonen, men du må jo se den an selv. Håper du finner ut av det og ikke blir såret om det bare er sex han vil ha. Lykke til.

Anonymous poster hash: 63aec...9a8

Skrevet

Ute etter sex.

• Liker 1
Skrevet

Han viser at han kan få andre for å gjøre deg usikker og betatt,og det fungerer tydeligvis.

Han er en typisk bajas kjekkas med masse damer,og ute etter moro og knullings.

Alfahann,player,casanova,pua sjekker,drittsekk osv,kjært barn har mange navn....

Fall for han du,men ikke klag etterpå at han brukte deg for sex.

AnonymBruker
Skrevet

Noia da. Og hva mer skal man si.

Anonymous poster hash: f85a4...5b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...