AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Heisann! Jeg har en samboer som snakker og går i søvne, og inatt hadde jeg den morsomste opplevelsen hittil; våknet av at han romsterte fælt i senga og bablet, før han nærmest stupte kråke ut av senga og ramlet på gulvet, bablet usammenhengende en stund før han spurte hvor han var. Det er helt absurd til tider, og han husker aldri noe selv. Har veldig lyst til å fange dette på film, så er det noen som har tips til hvordan det kan gjøres? Har både speilrefleks og gopro, men vet ikke om minnekortet er stort nok til å stå og filme hele natta? Finnes det rimelige bevegelsessensorer til sånne kameraer? Evt. veldig rimelige overvåkingskameraer? Anonymous poster hash: 29597...423
Lutetium 71 Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Et søk på google viser at det kan gå med gopro, men det ser ut som du trenger ihvertfall en eller annen slags ekstra dings for å få det til. Er det mulig å bruke gopro som webkamera med en usb ledning? I såfall er vel det enklest. Eller bruke speilrefleksen om den støtter det. ELLER bare kjøpe et billig webcam og rigge til en pc som tar opp (fins mye bra programvare som kan "se" på bildet om det er bevegelse, så du slipper å lagre 7-8 timer med soving).
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Betyr det at jeg kan bruke laptopen min med innebygd webcam kanskje, hvis jeg bare finner et program til å styre det? Anonymous poster hash: 8f8d5...bc1
ASIVo Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Her har de systemer som tar opp på bevegelse... http://www.hl-sikkerhet.no/ Rimelig! Artig å fått det på film tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå