Gå til innhold

Til menn: hvor lenge bør jeg vente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket litt med en gammel barndomskamerat i noen uker nå. Ikke hver dag, men et par dager i uken. Han kom til meg på lørdag og vi rota. Jeg spurte han igår om han ville komme på besøk til meg, det kunne han ikke fordi han allerede hadde lagt planer. Jeg ga beskjed om at han måtte bare gi beskjed når han kunne. Jeg har veldig lyst til å sende mld til han og spørre hva han gjør på osv, men vil ikke mase!! eller virke despo... Jeg har liksom lagt alt til han nå, siden jeg spurte sist om å finne på noe... what to do??

Anonymous poster hash: 496bb...06b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For å ikke skremme han helt vekk han du jo begynne rolig og si noe som ikke avslører at du er kjempeinteressert med en gang.

Si du skal ha et vors hjemme hos deg og at han kan ta med seg noen venner og komme om han har lyst til det.? :)

Anonymous poster hash: 8274f...491

AnonymBruker
Skrevet

For å ikke skremme han helt vekk han du jo begynne rolig og si noe som ikke avslører at du er kjempeinteressert med en gang.

Si du skal ha et vors hjemme hos deg og at han kan ta med seg noen venner og komme om han har lyst til det.? :)

Anonymous poster hash: 8274f...491

Det kan jeg :) er litt redd for at han synes han var litt for full på lørdag.. og at han skjems litt. hehe.. har gått 2 dager nå uten å snakke med han... ønsker at han skal ta kontakt siden jeg gjorde det sist!

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg ga beskjed om at han måtte bare gi beskjed når han kunne.

...og dermed gav du ballen til ham. Han tar vel kontakt når han kan og har lyst?

AnonymBruker
Skrevet

...og dermed gav du ballen til ham. Han tar vel kontakt når han kan og har lyst?

Ja, om å treffes ja. Betyr dette at jeg ikke kan sende en sms til han eller snakke til han på facebook?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, om å treffes ja. Betyr dette at jeg ikke kan sende en sms til han eller snakke til han på facebook?

?:)

AnonymBruker
Skrevet

noen andre som har råd? :)

AnonymBruker
Skrevet

Spør hva han gjør på, i chatten på facebook. Få i gang en samtale. ;)

Anonymous poster hash: 49104...787
AnonymBruker
Skrevet

Spør hva han gjør på, i chatten på facebook. Få i gang en samtale. ;)

Virker jeg ikke påtrengende da eller masete da, siden det var jeg som tok kontakt sist også (når jeg spurte om han ville finne på noe)? :)

AnonymBruker
Skrevet

Virker jeg ikke påtrengende da eller masete da, siden det var jeg som tok kontakt sist også (når jeg spurte om han ville finne på noe)? :)

Hmm, fikk ikke med meg det. Men vent i noen dager, og tar han ikke kontakt da, så kan du ta kontakt igjen. Kan han ikke da, så ville jeg venta, og ikke spørt noe mer før han spør deg.

Skrevet

"vil ikke mase!! eller virke despo"

Om det hadde vært omvendt,... Hadde du da synes han hadde virket masete eller desperat?

Tipper du hadde lurt på hvor lenge du skulle vente selv jeg, om "ballen var i dine hender" :P

Skrevet

Her er det jo rett og slett ikke noe fasitsvar. Det en annen fyr ville sett på som mas kan det godt hende jeg ville oppfattet som initiativ fra jenta sin side (noe som er veldig positivt i min bok), og så videre. Prøv igjen når det har gått noen dager, uten å virke altfor pågående, så får du forhåpentligvis positiv respons. :tommelopp:

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

vent litt da, så spør du han igjen senere. Du må drite i dette med å ikke ta kontakt dersom du har gjort det en gang. Ballen ligger i begges hender. Om han ikke får noe til å skje så får du gjøre det selv :P

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...