Gjest Funky Punk Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 (endret) Hvor kan man kjøpe hylle til kjøkkenvindu? Altså en slik hylle som går over midten av vinduet hvor man kan henge på gardiner under. Har så dårlig plass på benken og jeg har heller ikke noe veggplass til vanlige vegghyller, så tror jeg hadde fått bedre plass om jeg kunne satt oljer og glass med diverse på en slik hylle. Endret 16. juli 2013 av Funky Punk
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Hvor kan man kjøpe hylle til kjøkkenvindu? Altså en slik hylle som går over midten av vinduet hvor man kan henge på gardiner under. Har så dårlig plass på benken og jeg har heller ikke noe veggplass til vanlige vegghyller, så tror jeg hadde fått bedre plass om jeg kunne satt oljer og glass med diverse på en slik hylle. En slik hylle over vinduet, tenker du på? Vet ikke hvor en får kjøpt det (brukthandel?) men det går fint ann å lage en, om du er littegranne handy. Alt du trenger er en hylleplank som du får saget etter mål i trevarebutikk, to hylleknekter (enten i tre eller mer fancy i smijern) og en gardinstang i tre eller metall. Puss hyllen (og knektene) for mer fin finish, mal etter forgodtbefinnende, vatre opp og skru på veggen. Anonymous poster hash: 14c42...d4a 1
Gjest Funky Punk Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 En sånn som går over midten på vinduet. Er ikke særlig handy på akkurat snekkerijobber, så vil gjerne kjøpe en
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Tja det er vel bare å kjøpe en hylle og noen sånne hylleknekter og skru den opp Anonymous poster hash: 45161...8e1 1
Kontormus Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Jeg har kjøpt en slik en, men det er veldig lenge siden. Fant noe alternativt gardinoppheng her: http://www.ebay.com/bhp/curtain-shelf-brackets
Gjest Funky Punk Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Jeg har kjøpt en slik en, men det er veldig lenge siden. Fant noe alternativt gardinoppheng her: http://www.ebay.com/bhp/curtain-shelf-brackets Takk
Sugerøret Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Ikea har hylleknekter. Da monterer du en på hver side av vinduet og så en planke/hylle oppå der. Fix ferdig
Gjest Funky Punk Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 Ikea har hylleknekter. Da monterer du en på hver side av vinduet og så en planke/hylle oppå der. Fix ferdig Jo, men IKEA er så langt unna. Får se når jeg skal hjem en tur til Sverige senere i sommer om jeg tar turen innom en IKEA butikk da. Må vel kunne gå an å feste en stang på undersiden også for å henge gardinene i...syns det ser rart ut å ha en kirstang hengende under. Eller kanskje min gamle svigermor vet om noen butikker i Sverige som selger dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå