Gjest Vena Cava Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Han får frem smilet mitt bare ved å ha vært i livet mitt i 12 timer. Er inne på face profilen hans hver dag og er på nippet til å sende melding hver gang men jeg tør ikke.....redd for å få et svar jeg ikke vil ha. Jg er så feig. Skulle ønske jeg kunne gitt mer F noen ganger. Tror ikke jeg er forelsket men det er ikke langt unna. Er mer som betatt, og tenker på han ofte. Gir meg sommerfugler i magen, samtidig gjør det meg trist fordi han ikke bor her jeg bor. Tenker hele tiden på hva som kunne skjedd videre om vi hadde bodd nærmere hverandre. Jeg blir litt skremt av meg selv nå. Dette er ikke vanlig. Denne følelsen har jeg aldri kjent på før, ikke en gang min tidligere forlovede og far til barnet mitt ga meg dette. Skal jeg sende en melding og fortelle hva jeg tenker? At natten var helt unik for meg, og at jeg skulle gjerne sett han igjen? Blir menn skremt av kvinner som utleverer følelsene sine på den måten?
Gjest Gresshoppesang Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 "Hei! Kjeder meg litt og lurer på om du har lyst til å finne på noe?" 2
Trollmortil3 Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Du kan jo sende en melding, isåfall en litt mere uskyldig en så du ikke skremmer han helt vekk
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 "Hei! Kjeder meg litt og lurer på om du har lyst til å finne på noe?" Jeg hadde tatt det som om h*n tok kontakt med meg bare fordi h*n kjedet seg. Dropp det, og skriv heller "Hei! Lyst å finne på noe?" Anonymous poster hash: 3645b...f72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå