Gå til innhold

Beinrangelet/Tjukkabolla

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Big Bad Bolla

Til dere som har/har hatt spiseforsyrrelser:(som anorxia/bulimi)

Siden dere ofte ser på kroppen deres på en forvrengt (eller feilaktig)måte, gjør dere det med andre mennesker også?

Jeg mener tenker dere at : "å hun der er tjukk" eller ting i den duren om andre mennesker som er "normale" eller "vanlig slanke"også?

Eller er det bare dere selv dere ser på som tjukkere enn det dere er?

OG, når folk da er syyykelig tynne. Blir dere misunnelige, beundrende, ser dere på de som "normale" eller som sykelige tynne?

Interessant å høre deres forskjellige meninger om dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Da jeg sleit med anoraxi syntes jeg ikke andre var feite fordi. Hata min egen kropp bare. Det beste komplimanget jeg kunne var "du er så tynn at du ser syk ut". Det var det beste jeg kunne få høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg har et forvrengt syn på meg selv, så har jeg ikke et forvrengt syn på andre mennesker. jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan andre ser ut. også som tinak sier, at folk sier jeg er sykelig tynn er det beste komplimentet jeg kan få..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noe av det mest forbløffende med folk som lider av spiseforstyrrelser er at mens deres syn på sin egen kropp er totalt urealistisk, forvrengt og fylt av har, har de et ekstremt objektivt og fornuftig syn på andres kroppsvekt..

Så svaret må nok bli at en anorektiker på gata sannsynligvis vil se på deg og tenke "hun ser fin ut"-selv om du er litt smårund.Interessant nok vil hun sannsynligvis også tro at hun selv er tykkere enn deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ei venninne av meg sliter med spiseforstyrrelser, og gir alltid komplimenter til de radmagre jentene hun ser. Og selvom de i mine øyne faktisk ser syke ut, så beundrer hun dem og syns de er vakre. Det har jeg aldri forstått meg på...

Og selvom jeg er stor og rund, så gir hun meg ofte komplimenter for utseendet...merkelig fenomen det der.

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg har et forvrengt syn på meg selv' date= så har jeg ikke et forvrengt syn på andre mennesker. jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan andre ser ut. også som tinak sier, at folk sier jeg er sykelig tynn er det beste komplimentet jeg kan få..

Jepp, slik er det.. Dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...