Gå til innhold

inviterer seg selv og familien på besøk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har en søster som stadigvekk spør om å få komme hit på besøk. De har to barn på 2 og 6 og vi har også to barn på 7 mnd og 2 år. Vi har de ofte på besøk da jeg som oftest lager noe godt til de kommer, og det forventer de nesten også!

Er det vanlig å invitere seg selv på besøk? Vi snakker kanskje 2-3 ganger i mnd! Mannen hennes er fra afrika og tror kanskje det er mer vanlig der.... Kanskje hun er påvirket?! ;)

ihvertall veldig slitsomt, for jeg orker ikke så mye besøk for tiden og føler vi m si nei hele tiden.

Vi er forresten nesten aldri bedt til dem,,,

Anonymous poster hash: 60c95...073
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dere er heldige om dere har familie som bor nærme og som er interessert i å bruke såpass mye med tid sammen med dere.

Anonymous poster hash: a3a5e...b71
  • Liker 4
Skrevet

Idè. Hva med å si neste gang "Det høres hyggelig ut å treffes, men vet du hva? Vi kommer til dere for det er så lenge siden sist. Det blir kos!! Ses om 10 ;) "

• Liker 13
Skrevet

Spør du om å komme på besøk til de da? Om det er din søster som inviterer seg selv bort til deg mener jeg. Men kan du ikke bare si det til søsteren din da? At du ikke orker så mye besøk akkurat nå, men at dere kan komme bort til de en annen dag.

Gjest Magdalene
Skrevet

Om dere snakkes bare 2-3ganger i mnd er set vel ikke noe å ta på vei for? Hadde de bedt seg over 2-3 ganger i uken hadde jeg forstått deg.

Det er ofte vi spør både venner og familie om det passer at vi kommer på besøk til dem.

Skrevet

Du trenger jo ikke lage noe godt hver gang hvis du tror det bare er derfor de kommer.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Har du noen gang spurt dem om å ta med en rett selv? Lage en spleise-middag, liksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...