Gå til innhold

Fotografere i Trondheim

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flytter snart til Trondheim, og lurer på hvilke steder det er fint å fotografere.

Da tenker jeg på steder for soloppgang/solnedgang/steder med fin natur og gjerne med vann og utsikt.

Anonymous poster hash: 7a266...bce
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bymarka! Utallige steder å velge i. Bare å kjøpe seg et kart over Bymarka, og komme seg ut :)

Anonymous poster hash: 65e39...d34
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Stien langs Nidelva er fin for dette! Alle de ulike uteområdene, som i Estenstadmarka, er også bra. Om du er interessert i hus, kan man finne mange fine motiv på Bakklandet.

Skrevet

Rotvollfjæra er også veldig fin =) Satt og så nordlyset der i vinter. Nydelig å se det flagre over Trondheim by :D

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å se nordlys i området der om vinteren? Trodde det var for langt sør, jeg:o

AnonymBruker
Skrevet

Vet du forøvrig om det er lett å komme seg til Rotvollfjæra mtp. kollektivtrafikk, eller om det er såpass nært sentrum at jeg kan sykle? :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å se nordlys i området der om vinteren? Trodde det var for langt sør, jeg:o

Noen som vet?=)

Skrevet

Hver måned samles folk via akam.no og har fotosafari. Har vært på mange forskjellige steder og med ulike tema.

Fotografere hus og fargerike dører ut mot ila og langs bakklandet, industri og betong rundt dora på lade. tusle langs nidelva og fotografere fugler ved øya.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet?=)

Ja, det kan du. Er ikke så ofte nordlyd i Trondheim som lenger nord i landet, men det hender.

Anonymous poster hash: 3ede7...e1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...