AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Har hatt hemoroider siden fødsel for 8 måneder siden, men nå tar de helt av! Er innvendig og jeg har fått stikkpiller av legen. Men det er jo fortsatt tortur hver gang jeg må på do! Og baby har nettopp lært å krabbe og må derfor være med på badet (ellers aner jeg ikke hvor han går og hva han finner), men det syns han er så kjedelig... Han vil spise på doen, reise seg etter buksa mi eller dra ut dorullene.. Og bare klager og kjefter. Og jeg er fullt opptatt med å overleve dobesøket mens jeg smiler tappert og synger og tuller. Han har leker på badet, stadig nye ting som er gøy i et halvt minutt toppen... Gode underholdningstips? Som ikke krever all verdens av meg?Anonymous poster hash: de669...a49
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Sett baby i badebaljen mens du sitter på do? Anonymous poster hash: 420b9...bda
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Han går utav om man ikke sitter og passer på, men kan jo prøves. Sette baljen helt ved doen :-P Takk :-)Anonymous poster hash: de669...a49
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Lekegrind rett på utsiden av doen (så han ser deg) med åpen dør. Og masse leker. Kanskje babyen klager pga lukta. Og det er mindre kjedelig å ikke være innestengt på ett rom, selv om det er med selskap. Anonymous poster hash: 3955d...88b 1
kisskissbangbang Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Ta med tripptrappstolen eller liknende stol inn og gi babyen noe å fikle med? Det gjorde jeg når jeg dusja da gutten min var liten.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Lekegrind rett på utsiden av doen (så han ser deg) med åpen dør. Og masse leker. Kanskje babyen klager pga lukta. Og det er mindre kjedelig å ikke være innestengt på ett rom, selv om det er med selskap.Anonymous poster hash: 3955d...88b Jeg vet det ikke lukter blomster, men tror faktisk likevel jeg tør påstå at det ikke er problemet ;-) Han klager lenge før den tid. Vil opp og gå og det kan jeg jo ikke når jeg sitter på do... Lekegrinden er verre enn noe om dagen. Han bare reiser seg og vil opp/ut og gå... Badet er fortsatt bare delvis utforsket, men det som gjenstår å fikle på er jo sånt som ikke skal fikles på :-P TrippTrappen ja..kanskje ikke en dum ide.Anonymous poster hash: de669...a49
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #7 Skrevet 16. juli 2013 Få orden på fordøyelsen din, så går dobesøket raskere. Anonymous poster hash: a52a1...9b4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #8 Skrevet 16. juli 2013 Få orden på fordøyelsen din, så går dobesøket raskere. Anonymous poster hash: a52a1...9b4 Takk, jobber med saken ;-) Men ja, det er jo det ønskelige målet :-PAnonymous poster hash: de669...a49
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 Jeg vet det ikke lukter blomster, men tror faktisk likevel jeg tør påstå at det ikke er problemet ;-) Han klager lenge før den tid. Vil opp og gå og det kan jeg jo ikke når jeg sitter på do... Lekegrinden er verre enn noe om dagen. Han bare reiser seg og vil opp/ut og gå... Badet er fortsatt bare delvis utforsket, men det som gjenstår å fikle på er jo sånt som ikke skal fikles på :-P TrippTrappen ja..kanskje ikke en dum ide.Anonymous poster hash: de669...a49 Bare fordi ungen reiser seg i lekegrinda betyr ikke at du må slippe den ut da. Om ungen begynner å sutre eller grine så bare lar du han sutre til du er ferdig. Du blir ikke en dårlig mor av den grunn. Anonymous poster hash: f9651...16a 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #10 Skrevet 16. juli 2013 Bare fordi ungen reiser seg i lekegrinda betyr ikke at du må slippe den ut da. Om ungen begynner å sutre eller grine så bare lar du han sutre til du er ferdig. Du blir ikke en dårlig mor av den grunn.Anonymous poster hash: f9651...16a Nei der er jeg helt enig. Problemet er bare at han kjefter på fullt volum og jeg blir så stresset av det. Er ikke småsutring der i gården nei :-P Får bare håpe pillene virker raskt så jeg ikke trenger puste meg gjennom dobesøkene lenger. Så blir det vel greit tenker jeg ;-)Anonymous poster hash: de669...a49
Sol79 Skrevet 16. juli 2013 #11 Skrevet 16. juli 2013 Jeg måtte humre litt da jeg leste innlegget ditt, for min på 13 mnd oppfører seg akkurat likedan når han må være med meg på do. Åpner jeg døren så er han fornøyd, da krabber han rundt i gangen og jeg holder øye med han fra doen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå