up! Skrevet 16. juli 2013 #21 Skrevet 16. juli 2013 Men kan man ikke få dette syndromet av det? Altså bli skikkelig dårlig? Er det ikke bedre med et solid bind, og bare tisse litt avogtil - og ha med en tampong i vesken? Anonymous poster hash: 3a1bb...88d Menskopp! Les den lange tråden på kropp og helse! 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #22 Skrevet 16. juli 2013 Jeg regnet meg frem jeg skulle akkurat bli feridg den dagen ejg skulle gifte meg. Mensen burker å være +/- 1 dag. Men da måtte den selvsagt komme flere dager ofrsent, så jeg hadde mensen på bryllupsdagen. Var vel dag 3 så hadde heldigvis ikke den de to første dagene jeg blør mest, men kjipt var det jo. Men ble jo sex alikevel på bryllupsnatta Anonymous poster hash: 3cde6...90c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #23 Skrevet 16. juli 2013 Takk for hjelp folkens P piller blir jeg helt gal av tåler virkelig ikke det , men det som heter primolut skal jeg muligens teste , er det noen av dere som har prøvd det før ? kom mensen regelmessig tilbake igjenn etter bruk av de pillene ? er bare så redd for å klusse til alt igjenn har liksom tatt meg 1 år å bli "normal" igjenn :-/ Adriane ( den heter MM Diary ) veldig grei Har uregelmessig mens og har br4ukt Primolut flere ganger i løpet av livet. Funker som gull og ikke noe problem etterpå heller. Anonymous poster hash: 24644...efb
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #24 Skrevet 16. juli 2013 Jeg over her.. beklager alle skriveleifene. Ser jeg har stokket om noen bokstaver. Sånn er det når jeg haster i vei å sender uten å lese over Anonymous poster hash: 3cde6...90c
Gjest Adriane Skrevet 16. juli 2013 #25 Skrevet 16. juli 2013 Primolut har jeg brukt flere ganger (riktignok for noen år siden nå), og det har funket helt fint for meg. Ingen bivirkninger overhodet. (Nå får jeg ikke lov til å bruke det, pga jeg hadde blodpropp i benet etter keisersnitt. ) Menskopp har jeg også sett flere som har anbefalt, men den bør man trene med noen sykluser først for å vite sikkert at man bruker den riktig. Takk til ts og up! for navn på apper ! 1
up! Skrevet 16. juli 2013 #26 Skrevet 16. juli 2013 Primolut har jeg brukt flere ganger (riktignok for noen år siden nå), og det har funket helt fint for meg. Ingen bivirkninger overhodet. (Nå får jeg ikke lov til å bruke det, pga jeg hadde blodpropp i benet etter keisersnitt. ) Menskopp har jeg også sett flere som har anbefalt, men den bør man trene med noen sykluser først for å vite sikkert at man bruker den riktig. Takk til ts og up! for navn på apper ! Bare hyggelig Hvis du kjøper en menskopp nå, har du jo noen sykluser å øve deg på, så kan du bare ha truseinnlegg for sikkerhets skyld
CathFoto Skrevet 17. juli 2013 #27 Skrevet 17. juli 2013 Før jeg begynte med p-piller tok jeg slike utsettelsespiller et par ganger, merket ikke noe annet enn at jeg ikke fikk mensen.
Gjest Tirkes Skrevet 17. juli 2013 #29 Skrevet 17. juli 2013 Jeg har brukt Primolut (N) flere ganger i forbindelse med ferier eller lignende. Jeg har aldri opplevd å få kviser eller hormonsymptom, men har opplevd å ha uvanlig menstrusjon etter pillene. En gang unormalt lite, og en gang unormalt sterk bl.a. Du får et glass med 30 piller og skal ta 3 stk per dag. Det etterligner progestoron-dosen som kroppen din skiller ut etter eggløsning, og før menstrusjon. Og ved å tilføre dette så forlenger kroppen perioden mellom eggløsningen og menstrusjonen, og mensen kommer deretter dagen du slutter å ta pillene, og hos noen kommer den flere dager etter du slutter. Du kan altså utsette mensen i ca en uke, for du skal begynne å ta pillene 2-3 dager før forventet mens. 1
Imsdal Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #30 Skrevet 18. juli 2013 Tusen Takk for hjelpen , for se hva det blir til muligens han bare må vente litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå