Gå til innhold

Jenter bruker pushup bh, løshår, løsvipper, sminke, fargelinser, får vi menn lov til å bruke dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke ofte jeg sier det altså, men: Herregud! :skratte:

Skrevet

Vi er ikke likestilt før menn og kan bruke kroppsformende undertøy, løsvipper, løshår og sminke;)

• Liker 2
Gjest Tirkes
Skrevet

Kjør på! Men det er jo litt avslørende dersom armene er veldig tynne. Litt som at kjempestore jenter med holdin ikke kan skjule alle valker. Men om det får dere til å holde dere bedre, kjør på med hold inn og six-pack puter, sokkeholdere og jeans som former rumpa.

I don't mind!

Var det ikke en greie for noen år siden om rumpe-BH? Det rant helt bort i sanden...? Var mye morsomme skriverier rundt dem. :)

• Liker 4
Skrevet

Vi er ikke likestilt før menn og kan bruke kroppsformende undertøy, løsvipper, løshår og sminke

Vi er ikke frigjorte som mennesker før alle slutter å tenke at vi trenger sånt visvas.
  • Liker 1
Gjest Tirkes
Skrevet

Vi er ikke frigjorte som mennesker før alle slutter å tenke at vi trenger sånt visvas.

En veldig fin tanke, men penisfuttural, fjær i håret, rastafletter, og forskjellige varianter sminke, bodyart, tatoveringer, slipte tenner osv har vært tilstedeværende siden Mjøsa brann. Og det vil nok fortsette å eksistere i forskjellige varianter. Jeg vil heller si at vi er frigjorte som mennesker når bruken av sånne ting er helt frivillig.

• Liker 3
Skrevet

Et veldig godt poeng!..
Skrevet

Også dyr pynter seg og gjør seg større enn de er. Ligger til menneskets natur. Selv fyller jeg pottis i min strømlinjeformede mage.

Gjest avocadoen
Skrevet

1229760_f260.jpg

Tror jeg skal få meg sånn ass!

• Liker 1
Skrevet

*sukk* hva er egentlig poenget her? Det er sånn at trådstarter her i likestillingens navn ønsker å være en sofagris og gå med en komisk sak under t-skjorten i stedet for å gjøre det eneste logiske som ville vært å faktisk trene og mosjonere litt? Jeg er jaggu glad jeg faktisk gidder å bruke noen timer hver dag på å trene. Det er mye, mye mer deilig å være sofagris etterpå da :biggrin:

Gjest Tirkes
Skrevet

*sukk* hva er egentlig poenget her? Det er sånn at trådstarter her i likestillingens navn ønsker å være en sofagris og gå med en komisk sak under t-skjorten i stedet for å gjøre det eneste logiske som ville vært å faktisk trene og mosjonere litt? Jeg er jaggu glad jeg faktisk gidder å bruke noen timer hver dag på å trene. Det er mye, mye mer deilig å være sofagris etterpå da :biggrin:

Jeg kjenner ikke til TS, men jeg tror ikke han mener at jenter bør trene opp håret sitt til å bli tykkere eller trene puppene større. Men poenget er nok at det kan bli litt "too much" hjelpemidler blant kvinnfolk, og det kan jeg nok være enig i. Eller kanskje poenget er at han er litt sjalu på at kvinner faktisk har endel krykker å lene seg på når utseendet ikke er 100% som de vil, og ønsker seg reellt mer åpenhet for at menn kan trikse litt også? Også fair, om det er tilfellet.

:)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uff, egentlig er det litt genialt da. Hvor morro hadde det ikke vert å stikke ut på byen med en sånn en, dratt med ei jente hjem, stukket inn på badet og kommet ut igjen toppløs? ;P Total pingle xD

Anonymous poster hash: 7acee...a86
Gjest Vena Cava
Skrevet

Bare å gjøre det for all del. Men blir kanskje skuff for dama om dere ender opp i senga sammen og det eneste hun finner under t skjorta er skomgummi :P

Gjest Mundane
Skrevet

Bare å gjøre det for all del. Men blir kanskje skuff for dama om dere ender opp i senga sammen og det eneste hun finner under t skjorta er skomgummi :P

Er jo det samme med pushup bh og sånt. Fyren tror dama har de puppene men så viser det seg at hun har hengende pupper som ser ut som 2 sokker med tennisballer opp i.

Ikke at noen mann blir lurt av pushup bh siden det er så normalt. I motsetning til denne saken.

• Liker 2
Skrevet

Lurer på om jeg hadde blitt skuffet når jeg tok av han klærne.....

og da lurer jeg også på hva menn tenker når damene "slipper" ut kroppen etter en kveld på byen.

• Liker 1
Gjest Vena Cava
Skrevet

Er jo det samme med pushup bh og sånt. Fyren tror dama har de puppene men så viser det seg at hun har hengende pupper som ser ut som 2 sokker med tennisballer opp i.

Ikke at noen mann blir lurt av pushup bh siden det er så normalt. I motsetning til denne saken.

Det er vel grunnen til at jeg ikke bruker push up. Vil ikke at de skal ende med å bli skuffet :P

AnonymBruker
Skrevet

haha vittig!

Anonymous poster hash: ab6f2...022
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Jeg kjenner ikke til TS, men jeg tror ikke han mener at jenter bør trene opp håret sitt til å bli tykkere eller trene puppene større. Men poenget er nok at det kan bli litt "too much" hjelpemidler blant kvinnfolk, og det kan jeg nok være enig i. Eller kanskje poenget er at han er litt sjalu på at kvinner faktisk har endel krykker å lene seg på når utseendet ikke er 100% som de vil, og ønsker seg reellt mer åpenhet for at menn kan trikse litt også? Også fair, om det er tilfellet.

:)

kan du forklare hvordan du ville fått til det? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...