Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bra.

• Liker 2
Gjest halebein
Skrevet

Synes den var kul, med rett tilbehør. Ikke tacky.

• Liker 2
Skrevet

"to pull that off" så må du ha sinnsykt bra kropp og ansikt, men igjen dersom du har sinnsykt fin kropp og ansikt så passer du til alt.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg synest slik skjæring på skjørtet ser alvarleg teit ut. Men konseptet kunne funka dersom kjolen hadde hatt meir vanleg skjørt.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg likte ikke kjolen.

Skrevet

snittet er pent, og mønstret er avskrekkende

• Liker 2
Gjest C4r1n3
Skrevet

Jeg likte den ikke, hadde kanskje vært finere i tradisjonelle leo-farger..

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg synes kjolen kunne funke, men i hadde nok ikke sett to ganger på den i det mønsteret. Men hadde sett hardt på den i "smokey violet" og "ruby wine".

• Liker 2
Skrevet (endret)

Utrolig smakløs og tacky kjole. Om ikke TS har sitt daglige virke i Tollbugata så foreslår jeg å finne noe annet mer stilfullt.

Bildet lyver forøvrig. Hadde det blitt tatt helfigurbilde og med en annen modell så ville du sett det bedre..

Endret av marion
Skrevet

Likte ikke splitten foran, eller var den fin :)

Skrevet

Off.... Den var grusom.

Skrevet

Likte verken selve kjolen eller mønsteret.

Skrevet

Syns ikke den var noe fin ved første øyekast, men det syntes jeg ikke med leopard mønster heller. Nå i det siste har det "vokst litt" på meg, og jeg tenkte alltid før at leopard mønster var så utrolig smakløst og harry. Men det er ikke så svart/hvitt. Nå tenker jeg litt mer alt med måte. Man kan sette sammen et antrekk, med fks leopard sko, uten at det ser harry ut. Når man klarer å balansere det, så syns jeg det ser utrolig stilig ut:)

Skrevet

Likte kjolen, men ikke mønsteret til den. Kjolen hadde sikkert vært fin om den var helt svart.

Skrevet

Den var ikke noe særlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...