Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg var gravid endte det i en spontanabort i uke 7. Det hele begynte med mange svake positive billigtester, før jeg fikk et svakt utslag på en clear blue test. Tok blodprøve hos lege, og fikk samme dag en kjempe positiv rfsu test. Testresultatet hos lege var HCG på 11. Hvordan er dette i det hele tatt mulig? Så lave verdier burde jo ikke slå ut på en test? Gravid var jeg likevel, fikk flere symptomer, og dessverre gikk det ikke vår vei..

Etter spontanaborten var det nye HCG nivået på 2, så kroppen ordnet alt selv. Nå har jeg fått flere positive billigtester igjen. Testet med en A1 test som ble svakt positiv med en gang. Ventet 4 dager og tok en rfsu test, som ble veeeldig svakt positiv. Mye svakere enn A1 testen. Fremdeles uteblitt mens og ømme bryster.

Jeg vet at det bare er tiden som kan vise om jeg faktisk er blitt gravid igjen, men jeg blir så utrolig frustrert! Ikke stoler jeg på testene heller, da de slo ut positiv forrige gang, og blodprøven bare viste et nivå på 11, testene trengte jo 20 og 25 for å slå ut..

Anonymous poster hash: 7d798...7ec
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke test så tidlig...

Når er IKM? Kanskje bedre å vente litt og kjøpe en digital test.

Anonymous poster hash: 9811f...110

AnonymBruker
Skrevet

IKM var 12.juli... fremdeles ingenting.

Skrevet

Ikke bruk rfsu testene. Bare å lure seg selv. Bruk A1 eller CB

Skrevet

Mulig HCG nivået begynte å synke en stund før du spontanaborterte?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spontanaborterte i uke 7 og hadde stigende HCG frem til slutten av uke 6..
Hvorfor er det å bruke RFSU sine tester å lure seg selv?

Skrevet

Fordi veldig mange får falsk positivt med de testene. Sier det ikke for å være slem, men har vært mange tråder her om de testene og på andre sider, samt at jeg har 2 venninner som har testet falskt positivt med dem. Ville heller brukt apotektestere. Masse lykke til! Håper at du er gravid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har motsatt erfaring med rfsu, så det var derfor jeg lurte. Det var den som bli tidligst skikkelig positiv da jeg var gravid, mens Clear Blue Digital ikke bli positiv før jeg var midt uke 5. Vanlig CB ble positiv. Denne gangen blir er resultatet på rfsu veldig svakt, mens A1 er sterkere. Men da skal jeg unngå den fremover hvertfall.

Men hvordan i alle dager kan jeg ha fått positive tester forrige gang, når HCG prøven viste 11, og fortsatte å stige etter dette?

Jeg sitter her fortviler og klamrer meg til halmstrå. Testene burde vært tydelig positive nå, burde de ikke? Er 4+6 i dag. Ingen blødning ennå, og har graviditetssymptomer.

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at EL var senere enn du trodde?

Anonymous poster hash: 34833...f5a
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke falt meg inn en gang, men det er godt mulig! Jeg håper virkelig det er så enkelt som det, og at jeg ikke klamrer meg til falskt håp nå.

Vel, så lenge jeg ikke blør og fremdeles har symptomer så er jo det positivt. Forrige gang me symptomene mine svakere, før de nesten forsvant og blødningen kom..

AnonymBruker
Skrevet

Svaaak test i dag :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...