Sirius Skrevet 16. april 2004 #1 Skrevet 16. april 2004 I dagens reklame blir en overlesset med reklame på forskjellige vidunder piller (som kan kjøpes på postordre) som blant annet skal virke slankende, styrke immunforsvaret, gi mer energi, inneholder antioksidanter, fremme fordøyelsen, gi finere hud osv. osv. Alle har introduksjonstilbud hvor en får prøve produktet gratis i en måned (betaler kun porte og eks.gebyr) og noen frister med en hurtigsvarpremie. Jeg må innrømme at dett virker fristende. Men er disse produktene virkelig så bra som de reklamerer med? Eller er det bare humbugg? Hva med de produktene som selges på apotek og helsekostbutikker, er det bedre kvalitet på det enn det en kjøper på postordre? Har noen prøvd noen av disse produktene? Og hva er deres erfaringer? - CLA (Naturpost) - CLA - med forsterket effekt (NaturaMed) - Noni - med dobbel styrke (NaturaMed) - Sol-Brun med Silica (Naturpost) - Epleeddik-kapsler med krom (biosoft) - Selolje med omega-3 (bio-pharma) - Omega-3 (Naturpost) - Vitalas (Vitalas-direct)
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #2 Skrevet 17. april 2004 Har du også fått kupongkatalogen i posten? (Jeg leste den selv med stor fornøyelse, ekstremt underholdende;) Du spør om erfaringer fra folk som har prøvd disse tingene, og siden jeg ikke har prøvd noen av produktene du nevner (dette fordi jeg er skeptisk til disse) avstår jeg fra å komme med en masse synsing rundt disse produktene. Vil heller gi deg et lite tips: Om du vil ha mer informasjon om dette kan du søke på f.eks cla el.slankepiller her inne på forumet.Du kommer til å få mange treff! En liten moralpreken på slutten:Vurder alle slike tilbud med en god porsjon skepsis og sunn fornuft. :-)
Gjest Grizzly (fitnessprat) Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 Sorry for å skuffe dere alle, men slike piller fungere rett og slett ikke... hør på navnet, kosttilskudd - kost TILSKUDD... det beste for å gå ned i vekt er å balansere måltidene sine, være obs på hva man spiser og NÅR på dagen, sammensetningen av næringstoffer (protien, karbo og fett), spise mindre oftere i stedet for å spise mye 3 ganger for dagen... å begynne å mosjonere er et must så og si.. styrke trening er kjempebra for alle (menn og kvinner) man ser ikke ut som en bodybuilder etter 1 år på gymmet slik den almenne oppfatningen er, heller ikke etter 10 år.... kardiovaskulær trening er ohgså bra, med helse mssige gevinster utenom fetttap... tenker da på stress nivårer blir senket, sjangsene på hjerte kar sykdommer synger, kreft synker, alt som er dårlig og vil ungåes blir mindre sannsynlig om man er i god fysisk form (kondisjonmessig og styrkemessig)... vil anbefale dere alle til å lese inne på www.fitnessprat.no er mange der inne med god peiling, er det noe dere lurer på så er det bare å spørre der... vi biter ikke:) håper dere "lærte" av denne tråden... Mvh Bjørn aKa Grizzly
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå