AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Har fått et problem med at det kommer fram div meldinger på s4 om "det er virus - ødelegger mob snart" og flere andre liknende meldinger. Har ikke trykket på det, bare slettet. Har også blitt opprettet flere egne mapper med navn Antivirus og en med Sikkerhet, som det ikke går an å slette. Har i ettertid innstallert AVG antivirusprogram uten at det tar knekken på det. Så hva gjør jeg for å bli kvitt dette? Anonymous poster hash: d3fd7...2eb
lovedrug Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Prøv og fabrikkinnstille den tilbake ,hjelpa på min s2 ,du mister alt da,bortsett fra det på sd korte:)
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Haha, fatter ikke at det er mulig å få virus på telefonen. Er på min tredje smarttelefon nå, ingen virus. Anonymous poster hash: e4d0a...bd7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Har fått et problem med at det kommer fram div meldinger på s4 om "det er virus - ødelegger mob snart" og flere andre liknende meldinger. Har ikke trykket på det, bare slettet. Har også blitt opprettet flere egne mapper med navn Antivirus og en med Sikkerhet, som det ikke går an å slette. Har i ettertid innstallert AVG antivirusprogram uten at det tar knekken på det. Så hva gjør jeg for å bli kvitt dette?Anonymous poster hash: d3fd7...2eb Sikker på at det er virus, og ikke bare reklame for et antivirusprogram? Jeg har en slik reklamemelding som dukker opp hele tiden i MX Player. Jeg bare ignorerer den. Anonymous poster hash: 11463...19f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå