AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Skrevet 16. juli 2013 Jeg er en gutt som holder me me en jente, men hun jeg holder på med har fortsatt følelser for ex kjæresten sin fordi han tok jomfrudommen hennes å forlot ho, og hun har lyst å vær ilag med meg men hun er så usikker! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg liker henne så utrolig godt og vil ikke vi bare skal være venner:( venligst hjelp megAnonymous poster hash: 1abaa...9c6
Charmander Skrevet 16. juli 2013 #2 Skrevet 16. juli 2013 Gi henne noen orgasmer som exen ikke kan måle seg med så glemmer hun fort han. 1
Gjest badeand1 Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Jeg ville ikke brukt tid på en som fremdeles har følelser for eksen.
Nettinettet Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Hvis dette er en jente du virkelig tror du kan ha det bra med, (og ikke bare er intreressert i å vinne henne fordi hun fortsatt er opphengt i en annen....) så ville jeg fortsatt å treffe henne, ikke snakket så mye om følelser, hatt det gøy sammen og fått henne til å se din verdi. Har du for eksempel noen gode veninner, eller noen andre jenter som er litt interessert i deg? Ta henne med på en fest der de også er slik at de kanskje gir deg litt oppmerksomhet. Du kan få oppmerksomhet, men må IKKE oppsøke oppmerksomhet. En mann/gutt som tar kontakt med andre jenter mens man er i ett forhold eller holder på med noen er ekstremt avtennende. Så lenge du er den beste versjonen av deg selv og gir henne fine komplimenter uten å henge oppå henne så kan nok vinden snu 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Exen er en drittsekk, hun vil ikke ha følelser for han, men det er ikke snakk om mye følelser, det er bare litt, men fortsattAnonymous poster hash: 1abaa...9c6 1
Nettinettet Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Exen er en drittsekk, hun vil ikke ha følelser for han, men det er ikke snakk om mye følelser, det er bare litt, men fortsattAnonymous poster hash: 1abaa...9c6 Men det er fordi han er en drittsekk hun vil ha han, fordi han innimellom legger hele verden i hennes hender.. Han forteller henne det hun vil høre og så stikker han, og hun håper at HUN vil være den som kan endre han, fordi hun tror på det gode han sier.. Du må vise henne hvor verdifull hun er, uten å bli klengete og samtidig vise din egen verdi.. Men, hvis hun bare vil ha drittsekker, så er hun vel ikke noe for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå