Diva Skrevet 16. april 2004 #1 Skrevet 16. april 2004 Noen som har merket tendensen i det siste ? Har sett opp til flere nyere brukere som har nick som likner veeeldig på diverse andre brukeres Kg-navn. Jeg skjønner at alle sikkert ikke vet navnet på alle her, men det må da gå an å få med seg etterhvert når de "originale" er relativt ofte innom ? Har man ikke mer fantasi enn at man legger til et par ord eller et tall, eller trekker fra en bokstav ? Jeg hadde ikke giddet i allefall, menmen. Det KAN muligens bli litt vanskelig å skille mellom folk etterhvert, og det er ikke sikkert "de originale" setter så veldig pris på dette. (?) Bare noen tanker jeg gjør meg etter en skuffende Idol-kveld - Diva, litt syrlig i kveld :-?
Gjest agurk Skrevet 16. april 2004 #2 Skrevet 16. april 2004 Hmm...ikke lagt merke til igrunn jeg. Men jeg har faktisk gjort den tabben selv jeg! Hun som kaller seg timian er jo veldig sjelden her så jeg la ikke merke til henne før jeg lagde meg nick :-? Og når jeg først merka det hadde jeg vel skrevet noen hundre innlegg så da.. men vis man bevist går inn for det så er det jo litt dumt da. Noen eksempel?
Gjest Lea Skrevet 16. april 2004 #3 Skrevet 16. april 2004 Det er nok ikke så lett å få oversikten over alle nickene når man registrerer seg. Vi er mange brukere og mange av oss har ganske vanlige nick. Da jeg registrerte meg hadde jeg ikke sett meg rundt på forumet og kjente ingen av nickene.
Chiquita Skrevet 16. april 2004 #4 Skrevet 16. april 2004 *lurer på hvilken profil jeg skal opprette som ligner/hermer etter Diva* Forøvrig er jeg ganske enig med deg, men - hva kan en forvente da? Med så mange brukere og brukernavn som KG har, så er det jo ikke til å unngå at noen blir like... Avataren er jo med på å skille like brukernavn fra hverandre - og det samme er signatur - så det går jo bra som regel. Gjør det ikke?
Diva Skrevet 16. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2004 Jeg har eksempler, men føles litt ille å legge dem ut, tror i allefall de det gjelder muligens vet det etterhvert. Om man er her noen ganger i uka i allefall (?). Kan jo nevne at jeg er "plagiert" selv og, men jeg tar det egentlig ikke så tungt. Bare litt rart
Diva Skrevet 16. april 2004 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2004 Ja, kan jo også nevne at det var med vilje at jeg plasserte denne på "skråblikk og generaliseringer",- det er ikke helt 100 % viktig hjertesak for meg. Men jeg har sett tendensen større i det siste, og jeg må si at det irriterer meg bittelitt :oops: Om man er her ganske ofte, en stund, så er det vel ikke så vanskelig å legge merke til ? ( kanskje det er det ? vet ikke jeg.... )
Gjest care Skrevet 16. april 2004 #7 Skrevet 16. april 2004 Diva: en liten sak på siden. Den skoen der har jeg lyst på. Vet du hvor jeg får tak i den?
Gjest agurk Skrevet 16. april 2004 #9 Skrevet 16. april 2004 Men det er jo sikkert ikke alle som er her som gjest så lenge før de lager seg nick og da tar de jo vel bare noe. Tviler på et det er så mange som gjør det med vilje iallefall!
Dagensdiva Skrevet 17. april 2004 #10 Skrevet 17. april 2004 Regner med at du sikter til meg?Hadde ikke en minste anelse om at noen hadde et liknende nick her på KG, er ganske ny, men slikt vil du finne på ALLE forumer. Fikk desverre ikke tid til å bla gjennom alle nickene her på KG. Beklager så mye hvis du ikke får sove om nettene pga dette
smilla1 Skrevet 17. april 2004 #11 Skrevet 17. april 2004 Jeg har også lagt merke til det, og er veldig enig med Diva. Skjønner jo at det er vanskelig å holde rede på hvilke nick som er i bruk, men som sagt det er litt irriterende når noen bruker nesten samme nick som en bruker selv. men vi er nok bare nødt til å leve med det :-)
Gjest lekebøll Skrevet 17. april 2004 #12 Skrevet 17. april 2004 På et så stort nettsted er det da umulig å ha noen slags oversikt over alle nick. Ikke alle er så opptatt av hva folk heter og hvem de er heller- tror dette er en litt umulig oppgave å ta tak i, gitt.
Chiquita Skrevet 17. april 2004 #13 Skrevet 17. april 2004 Jeg personlig synes det er stor forskjell på Diva og Dagensdiva da... Så akkurat den faren for "sammenblanding" synes ikke jeg er stor
Gjest Moonshadow Skrevet 17. april 2004 #14 Skrevet 17. april 2004 Jeg personlig synes det er stor forskjell på Diva og Dagensdiva da... Så akkurat den faren for "sammenblanding" synes ikke jeg er stor
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #16 Skrevet 17. april 2004 Det er hvertfall svært mange som hermer etter mitt nick
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #17 Skrevet 17. april 2004 Det er hvertfall svært mange som hermer etter mitt nick Så se til å skaffe deg et annet, da! Tihi...
Serenity Skrevet 17. april 2004 #18 Skrevet 17. april 2004 Jeg ser ikke helt det store problemet her jeg da, men jeg har kanskje ikke vært her lenge nok.. Det jeg ville synes var verre var om folk begynte å stjele hveandres avatarer, men det er kanskje fordi jeg bruker dem til å skille mellom folk, nick er vanskeligere å huske for meg..
Dagensdiva Skrevet 17. april 2004 #19 Skrevet 17. april 2004 Enig :-) Husker heller ikke nick, kun spesielle, men nåå har ikke jeg vært her så lenge. :oops:
Justice Skrevet 17. april 2004 #20 Skrevet 17. april 2004 Mange vil vel ha et nick som gir en illusjon av at man er en fremgangsrik, sensuell, vakker og intelligent kvinne? Det gjenspeiler seg jo i avatarene også.. derfor blir det litt søkt, synes jeg, å klage over at folk tar lignende nick, når man selv kaller seg diva.. Merkelig måte å klage på, det der, å kamuflere noe som at man "bare" synes det er "rart". Hva betyr "rart"? Er det ikke negativt det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå