AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Stedatteren min har så lyst på å klippe seg kort bob, nå har hun rett nedom skuldrene. Hun skal om to uker være brudepike til moren sin, og jeg vet at moren har bestilt time til seg selv, forlover og jenta til frisør for å sette opp håret på selve dagen. Men; siden jeg selv er frisør og stedatter har veldig lyst på å ha ny frisyre så vurderer jeg å klippe henne neste uke når hun har pappauke... Er redd for at moren blir sur, siden hun har lagt planer for håroppsats.. Burde jeg bare hoppe i det og klippe jenta? Anonymous poster hash: af6cb...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 gi faen i det du!! Herregud, sier seg vel selv. Anonymous poster hash: db0bf...ca5 29
Tomaten Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Det er to ting du kan gjøre. Vente... Eller spørre moren først... Jeg ville gått for førstnevnte.. 10
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 sør mor . om det er greit da vel Anonymous poster hash: 2e42c...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Ts; Må innrømme at jeg liker litt tanken på at mor får igjen jenta med en kort bob Anonymous poster hash: af6cb...5ba
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2013 #8 Skrevet 15. juli 2013 Ja, bare klippe henne du og se du får begge foreldrene på nakken. 9
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #9 Skrevet 15. juli 2013 Jeg synes du skal gjøre det hvis jenta ønsker det. Anonymous poster hash: 72bca...72f
Tomaten Skrevet 15. juli 2013 #10 Skrevet 15. juli 2013 Ts; Må innrømme at jeg liker litt tanken på at mor får igjen jenta med en kort bob Anonymous poster hash: af6cb...5ba Ja for all del... man vil jo ødelegge for andre.. 16
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #11 Skrevet 15. juli 2013 Ts; Må innrømme at jeg liker litt tanken på at mor får igjen jenta med en kort bob Anonymous poster hash: af6cb...5ba Bare for å lage helvete og vanskeligheter i forholdet mellom mor og far? Smart! Anonymous poster hash: 51c70...07c 33
skruf Skrevet 15. juli 2013 #12 Skrevet 15. juli 2013 Hvis jenta virkelig ønsker en kort bob så synes jeg du kan vente til etter bryllupet.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2013 #13 Skrevet 15. juli 2013 Hva er det med enkelte stemødre, lurer jeg på. 18
Patronus Skrevet 15. juli 2013 #14 Skrevet 15. juli 2013 Ts; Må innrømme at jeg liker litt tanken på at mor får igjen jenta med en kort bob Anonymous poster hash: af6cb...5ba Så umodent av deg. Uansett hva som ulmer mellom deg/mor/far skal ikke barnet brukes! Syns du enten bør vente eller spørre mor først. Eventuelt la barnet spørre moren sin om det er greit. 12
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2013 #15 Skrevet 15. juli 2013 Stedatteren min har så lyst på å klippe seg kort bob, nå har hun rett nedom skuldrene. Hun skal om to uker være brudepike til moren sin, og jeg vet at moren har bestilt time til seg selv, forlover og jenta til frisør for å sette opp håret på selve dagen. Men; siden jeg selv er frisør og stedatter har veldig lyst på å ha ny frisyre så vurderer jeg å klippe henne neste uke når hun har pappauke... Er redd for at moren blir sur, siden hun har lagt planer for håroppsats.. Burde jeg bare hoppe i det og klippe jenta? Anonymous poster hash: af6cb...5ba Hvor gammel er jenta? Jeg synes ikke at du bør klippe håret hennes nå.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #16 Skrevet 15. juli 2013 Hvor gammel er jenta? Jeg synes ikke at du bør klippe håret hennes nå. Hun er 9. Anonymous poster hash: af6cb...5ba
Boletta Skrevet 15. juli 2013 #17 Skrevet 15. juli 2013 Det at du spør bør vel være en grei indikator på at svarer bør være nei? Du og forstår vel hvor skuffet moren kommer til å bli? 5
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #18 Skrevet 15. juli 2013 Ts; Jeg bare ser for meg fjeset til mor når jenta kommer hjem med så kort hår at hun ikke får til å sette opp håret med en topp og diadem Har jo sagt til jenta at hun vil kle kortere hår enn langt siden hun har korketrekkere nedom skuldrene, og hun er jo enig siden jeg faktisk er frisør og vet hva jeg snakker om. Anonymous poster hash: af6cb...5ba
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2013 #19 Skrevet 15. juli 2013 Hun er 9. Anonymous poster hash: af6cb...5ba Jeg synes at barn bør få bestemme hvordan de vil ha håret sitt klippet. Men jeg synes at det er feil at du klipper håret hennes nå. Hun vil kanskje angre selv også, dersom hun får håret klippet kort før bryllupet og ikke får satt opp håret slik som planlagt.
plix Skrevet 15. juli 2013 #20 Skrevet 15. juli 2013 Hun er 9.Anonymous poster hash: af6cb...5ba Da venter du, eller spør mor. At hun ønsker den frisyren er jo virkelig ikke problemet, men når du vet moren skal gifte seg og omstendigheten sier at moren KAN mene dette er en viktig detalj- da gjør du selvsagt ikke noe uten at moren samtykker. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå