Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften siet alt. Er leopard sko HOT or NOT?? Begrunn gjerne svaret ditt:)

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Tacky. Alt med leopard er det. :laugh:

• Liker 3
Skrevet

Not, trenger ikke si mer..

AnonymBruker
Skrevet

Not. Alt med dyreprint egentlig, siden jeg ikke hadde vært komfortabel med å drepe et dyr for å så ha det på meg, som dyreprint gir meg assosiasjon til

Anonymous poster hash: 9d7cd...130
Skrevet

På noen sko kan det være kult. Men da bør resten av antrekket være veldig enkelt og rent.

• Liker 1
Skrevet

Not. Liker virkelig ikke noe som har leopardprint i seg, syntes det ofte kan se vulgært ut.

Skrevet

På noen sko kan det være kult. Men da bør resten av antrekket være veldig enkelt og rent.

enig

Skrevet (endret)

Ja, er det jeg også syns! Har aldri likt leopard print, og syns det har sett harry ut 99% av tilfellene jeg har sett. Men når man klarer å balansere det, så ser det faktisk veldig fint ut. Var en kunde innom butikken jeg jobber i, som hadde på seg leopard converse. På henne så det veldig fint ut sammen med resten av antrekket hennes :)

Endret av envakkerdag
Skrevet (endret)

Not. Definitivt. Forbinder leopard mønster med eldre damer, som har vanskeligheter med å gi slipp på ungdommen sin.
Med det sagt, så har jeg faktisk leopard mønstret sokker akkurat nå :fnise: Snakker om dobbelmoral!

Endret av KatherinaDimitro
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke trendy, butikkene har melket dyreprintkua knusktørr, og personlig er jeg dritlei av det. Jeg synes heller ikke det er fint, jeg kan takle crocoimitasjon og zebramønster, men leopardmønster har jeg alltid assosiert med tacky white trash og nettingstrømper.

Anonymous poster hash: 3ff15...e13
Skrevet

Not. Definitivt. Forbinder leopard mønster med eldre damer, som har vanskeligheter med å gi slipp på ungdommen sin.

Med det sagt, så har jeg faktisk leopard mønstret sokker akkurat nå :fnise: Snakker om dobbelmoral!

haha! :fnise:

Skrevet

Mine leopardconverse er awesome!

Skrevet

I små mengder synes jeg dyreprint kan være kult :) Da snakker vi et plagg, skjerf, converse eller lignende.

• Liker 1
Skrevet

Leopardmønster minner meg om tacky halliker fra amerikansk tv (populært kalt pimps) på 70-tallet...

• Liker 2
Skrevet

Superhot til riktig antrekk og riktig alder.

Ikke sant! Helt enig :)

Gjest Tigress
Skrevet

Eg synest det kan vere kjempekult til rette antrekket. Leopardsko til ein klassisk svart kjole til dømes - spritar opp antrekket veldig.

Skrevet

ikke noe med dyremønster er lekkert noen gang i mine øyne. Det er ikke klasse i det uttrykket.

Alle har sikkert hatt noe, men det kastes etter en gangs bruk, det gir så billig inntrykk.

Skrevet

Nja, jeg er personlig ikke noen stor fan av dyreprint. Men om det er mindre detaljer og resten av klærne er ganske enkle kan det se bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...