AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Vi har ikke oppgradert lekene til vår to åring, men vi har to fulle store kurver fult av leker....som hun har hatt i snart to år. Klosser, duplo, puslespill,bøker og mye annet dill dall. Vi forventer at hun skal kunne leke med disse fortsatt og mannen min mener vi ikke bør kjøpe nytt. Selv mener jeg det må værr kjedelig å leke med de samme klossene i to år, he he. Hva gjør dere? Oppgraderer dere lekene?Anonymous poster hash: 844d4...c27
Gjest Keikolina Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Mine har en del leker, så iblandt finner de ting de tror er nye leker nedi lekekassa. Ha ha. Tror ikke de har noe særlig oversikt over det de har på den alderen. Noen ting kan man også legge bort å finne fram igjen etter en stund hvis man ser de blir lei av det. Blir som nytt. Ha ha. Mine er 2 og 3 år.
Missy1 Skrevet 16. juli 2013 #3 Skrevet 16. juli 2013 Sånt kan være gøy lenge. Det er ikke som om man bygger det samme tårnet hver gang med klossene, det er mye man kan lage om man bruker fantasien. Men om barnet har noen andre interesser så kan det jo være gøy å kjøpe noe i den gate og ikke bare ha klosser og puslespill. Sønnen min er veeldig opptatt av kjøretøy så her er biler, traktorer, lastebiler osv det går i Pass på så barnet ikke har altfor mye leker tilgjengelig hele tiden, det kan bli forvirrende for barnet. Vi bytter på hva vi har fremme for å unngå forvirring og rot noen ganger har vi togbane fremme, noen ganger klosser osv (men vi må alltid ha noe kjøretøy i tillegg). På denne måten blir lekene nesten nye fordi de har vært borte en liten stund
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 vi tok bort babylekene når hun var ca året. så har vi byttett litt rundt på det vi har slik at hun får litt variasjon. Nå venter vi baby om noen mnd, så har tatt bort enda litt mer nå, slik at det kan taes frem igjen til baby og vere baby sine leker, slik at snuppa kanskje ikke har så "min"følelse for dem (Er to år) Tror det er sunt for henne å ikke ha for mye rundt seg også og vi rydder lettere opp. Kjøkkenkroken er det som blir brukt mest av vår toåring! Serverer kaffi til den store gullmedaljen, og rører villig i kopper og kar på komfyren Anonymous poster hash: c7746...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå