AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Når jeg legger ut bilder på Instagram, virker ikke "Facebook-knappen", altså jeg får ikke lagt ut bildet på Facebook i samme slengen. Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 99b7a...48c
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Ingen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Anonymous poster hash: 99b7a...48c
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Jeg måtte gå inn på min facebook konto, gå på bilder og deretter album.. Der ligger Instagram photos albumet, og jeg klikket på denne. Der stod det at det lå et bilde klart men jeg måtte godkjenne det først før Instagram kunne poste på facebooken min. Kanskje det har skjedd det samme med deg? Men jeg lurer på en annen ting. Hvis man får mange likes på bildet sitt på instagram og få likes på bildet sitt på facebook (samme bilde), kan man på noen måte vise på facebook hvor mange likes man har fra instagram? Eller slå sammen likes'ene? Litt rart spm kanskje... mye rart man kan lure på! Anonymous poster hash: 54365...9a4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Jeg måtte gå inn på min facebook konto, gå på bilder og deretter album.. Der ligger Instagram photos albumet, og jeg klikket på denne. Der stod det at det lå et bilde klart men jeg måtte godkjenne det først før Instagram kunne poste på facebooken min. Kanskje det har skjedd det samme med deg? Anonymous poster hash: 54365...9a4 Takk for tips, det skal jeg prøve! Anonymous poster hash: 99b7a...48c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Kan man ha instagram uten å ha facebook? Anonymous poster hash: cb58c...99c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå