Chocoholic Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Jeg er dessverre blitt ganske så utrent, men jeg har alltid likt å pushe meg selv og da særlig i form av trening som krever mye intensitet. Derfor ønsker jeg å begynne med crossfit; det virker som noe som jeg vil like. Det jeg er litt bekymret for er at jeg er utrent...Vil jeg være i stand til å fullføre? Vil jeg holde tilbake resten av gruppa når jeg sliter? Hva kan jeg forvente for første time? Er egentlig ganske nervøs, men jeg har veldig lyst... Alle råd tas med takk, om det er ift første time, klær eller whatever
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Det er en lagånd der, så bare hiv deg med du.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Hvorfor skulle du holde tilbake resten av gruppen? Er ikke cross fit basert på øvelser du for det meste gjør på egenhånd?
Supraspinatus Skrevet 16. juli 2013 #4 Skrevet 16. juli 2013 Forvent å bli veldig sliten. Crossfit er i utgangspunktet universelt skalerbart. Alle øvelser kan brytes ned til enklere varianter. Jeg har trent med alt fra toppidrettsutøvere til kvinner og menn på 65år + Du holder ikke tilbake gruppen og du skal bare sammenligne resultatene med deg selv. Fokuser på teknikken først, så intensiteten. Lykke til.
Black March Skrevet 16. juli 2013 #5 Skrevet 16. juli 2013 Crossfit er for alle uten tvil, men igjen så skader det ikke akkurat å være i litt god form når man begynner. Lettere å holde oppe motivasjonen når man får det godt til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå