johans1 Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 (Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette innlegget.) Jeg er en ung kvinne/jente. Jeg er feminin, har langt, mykt hår, jeg liker parfyme, kjoler og sko. Jeg er vel ellers som alle andre feminine jenter regner jeg med. Jeg har veldig varierende hobbyer. Jeg fotograferer, og vil utdanne meg innen media (har tatt feile valg innen utdannelse og skole), så jeg begynner på media og kommunikasjon nå til høsten. Ellers liker jeg å sminke, men jeg har også en annen hobby. Dataspill Jeg spiller ikke ofte, ikke hver dag, men når jeg ikke har mye å gjøre logger jeg meg gjerne på Team Fortress eller (før) WoW. Jeg synes det er morsomt, kreativt, spennende og sosialt. Jeg liker å spille sammen med kjæresten min, sammen med brødrene mine, osv. Men for det meste går tiden på andre ting, som foto, film og sånt. Hva synes dere (menn) om jenter/kvinner som kan nyte en god runde med dataspill eller PS3 en gang i blant? Er det positivt, eller ser dere på det som en mer "mandig/guttete" ting å gjøre? Jeg synes det er litt deilig å hoppe over de daglige kjedelige rutinene og heller ta meg en time med spill, for å slappe av, ha det litt gøy. Og så føler jeg at det knytter meg og typen mer sammen, siden det er hobbyen hans.
Testosteron Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Jeg syns det er helt okey. Jeg syns det er bra folk gjør det de har lyst til i stedet for å bry seg om hva andre måtte mene. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Det er ikke akkurat noe uvanlig, men menn som spiller ser på det selvsagt som positivt da du forstår hva det vil si å være opptatt med et spill og derfor utsette en husoppgave e.l. Anonymous poster hash: bbc56...b2d
johans1 Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2013 Jeg syns det er helt okey. Jeg syns det er bra folk gjør det de har lyst til i stedet for å bry seg om hva andre måtte mene. Ikke sant! Det er viktig å gjøre hva man selv vil. Selv om noen ser negativt på ting, så betyr det ikke at man ikke skal gjøre det.
johans1 Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2013 Det er ikke akkurat noe uvanlig, men menn som spiller ser på det selvsagt som positivt da du forstår hva det vil si å være opptatt med et spill og derfor utsette en husoppgave e.l. Anonymous poster hash: bbc56...b2d Er det jeg tenker også. Da jeg først møtte kjæresten, sa han at han har brukt å spille mye. Så begynte han å spille igjen da, mens vi var sammen. Var ikke noe problem for meg, og det overrasket han positivt. Jeg har jo brukt å spille selv, så jeg kjenner meg igjen i han
Testosteron Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 Ikke sant! Det er viktig å gjøre hva man selv vil. Selv om noen ser negativt på ting, så betyr det ikke at man ikke skal gjøre det. Og selv om flest gutter spiller dataspill, så er det jo ingenting ved dataspill i seg selv som skulle tilsi at ikke jenter like godt som gutter kan spille dataspill
Gjest Kv84 Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Og selv om flest gutter spiller dataspill, så er det jo ingenting ved dataspill i seg selv som skulle tilsi at ikke jenter like godt som gutter kan spille dataspill Jeg spiller hver dag jeg er alene, det er fordi jeg ikke har kjæreste. Det er jo mulighet for at du ikke fyller inn spilletid når du har mann.
johans1 Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2013 Og selv om flest gutter spiller dataspill, så er det jo ingenting ved dataspill i seg selv som skulle tilsi at ikke jenter like godt som gutter kan spille dataspill Ja, er vel bare noe noen kanskje ser på som mer guttete siden det trossalt er så mange gutter og menn som spiller dataspill, men det er jo ingenting som sier at det er for gutter. Men nå er det jo mange jenter som spiller og, så er jo ikke uvanlig
Gjest ildhane Skrevet 15. juli 2013 #9 Skrevet 15. juli 2013 Er selv en casual tf-er, hadde blitt i ekstase om jeg fant ut at en venninne elns hold på med det samme
johans1 Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #11 Skrevet 15. juli 2013 Samboeren min fikk meg hekta på GTA. Haha, kjæresten min min fikk meg hekta på WoW!
Black March Skrevet 15. juli 2013 #12 Skrevet 15. juli 2013 Bare gøy om jenter spiller dataspill. Så lenge de ikke er dårlige tapere Men seriøst, er ikke hele regla med dataspill alltid den samme? Så lenge du har en aktiv fritid og ikke bare sitter inne å spiller dataspill, så kjør på!
Perseverer Skrevet 15. juli 2013 #13 Skrevet 15. juli 2013 Synes det er en fordel siden det er en hobby jeg også har, så da kan man dele det. Dessuten er det ikke uvanlig at jenter spiller, så synes ikke du har noen grunn til å bekymre deg om hva folk tror.
Gjest Naria Skrevet 15. juli 2013 #14 Skrevet 15. juli 2013 De aller fleste jenter (innenfor et visst aldersspenn) spiller jo en eller annen form for dataspill, så jeg tror du må lete langt for å finne noen som vil reagere på det i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå