MrRenefo Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Hei erfaringer med og be ut jenter, hva funker best/hva liker dere jenter og høre? Og så hva er en bra første date? og kan huske på at vi ikke alle bor i sentrum av en by, kanskje noen andre ider en kino og kafe, selv om det er veldig gode ider.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Vi skal ikke finne på noe i morgen da? Stikke på en cafe, kansje kino litt senere? Anonymous poster hash: 63fb9...582 2
Gjest Gresshoppesang Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Skarru værra me på himkok-testinga mi i kvæll? Je ska bærre parrkera Vålvon åt han Rolf Hermod og henta me en hælvliter sitronbrus.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Hei erfaringer med og be ut jenter, hva funker best/hva liker dere jenter og høre? Og så hva er en bra første date? og kan huske på at vi ikke alle bor i sentrum av en by, kanskje noen andre ider en kino og kafe, selv om det er veldig gode ider. Du må finne ut hva HUN liker å høre. Det kan bli helt skjærings dersom du bruker samme sjekketriks på henne som på meg. Hva finnes det av aktiviteter der dere bor?
MrRenefo Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2013 Du må finne ut hva HUN liker å høre. Det kan bli helt skjærings dersom du bruker samme sjekketriks på henne som på meg. Hva finnes det av aktiviteter der dere bor? ikke så mye men bor bare en time ifra Bergen så går jo fint og reise inn og gå på kino og sånt, men håpte og kanskje finne noe enkelt men samtidig være koselig og vise at eg virkelig er interessert i henne.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 Gå en tur da? På fjellet evt? Eller lag en piknik? Eller inviter på middag? Eller reis på storbytur til Bergen og sjekk ut en film ellerno. Anonymous poster hash: 199c0...f30
MrRenefo Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2013 er det greit og invitere på middag som en første date da?
Gjest Gresshoppesang Skrevet 15. juli 2013 #8 Skrevet 15. juli 2013 er det greit og invitere på middag som en første date da? Ja. Dersom du har lyst til at hun skal tro at du er ute etter sex.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #9 Skrevet 15. juli 2013 Er middag synonymt med sex? Anonymous poster hash: 199c0...f30
Gjest Gresshoppesang Skrevet 15. juli 2013 #10 Skrevet 15. juli 2013 Er middag synonymt med sex? Anonymous poster hash: 199c0...f30 Bare dersom det er snakk om kjøttkaker... (Nei, selvsagt er det ikke det. Var ikke det jeg skrev heller?)
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #11 Skrevet 15. juli 2013 Bare dersom det er snakk om kjøttkaker... (Nei, selvsagt er det ikke det. Var ikke det jeg skrev heller?) Det du skrev var jo ikke så veldig langt unna da? (Hvis ikke man serverer østers til forrett, da skulle jeg heller ha vært overbevist over intensjonene, men aller mest fordi det smaker så utrolig dårlig og har den værste konsistensen.) Anonymous poster hash: 199c0...f30
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #12 Skrevet 15. juli 2013 Hei erfaringer med og be ut jenter, hva funker best/hva liker dere jenter og høre? Og så hva er en bra første date? og kan huske på at vi ikke alle bor i sentrum av en by, kanskje noen andre ider en kino og kafe, selv om det er veldig gode ider. enig med A.B som svarte deg først Anonymous poster hash: 0a574...8d1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 15. juli 2013 #13 Skrevet 15. juli 2013 Det du skrev var jo ikke så veldig langt unna da? (Hvis ikke man serverer østers til forrett, da skulle jeg heller ha vært overbevist over intensjonene, men aller mest fordi det smaker så utrolig dårlig og har den værste konsistensen.) Anonymous poster hash: 199c0...f30 Naaaaa. Det jeg skrev/mente var at mange damer lett kan TRO det er intensjonen ved å be på middag hjemme hos seg selv. Jeg tenker helt automatisk at hjemmedate=intensjoner om sex.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #14 Skrevet 15. juli 2013 Er middag synonymt med sex? Anonymous poster hash: 199c0...f30 Om det er snakk om middag (eller film) hjemme hos deg har jeg forstått det slik at en god del (både som inviterer og blir bedt) regner med at det er en invitasjon i alle fall til roting. Anonymous poster hash: 1f5fb...9ba
orgus Skrevet 15. juli 2013 #15 Skrevet 15. juli 2013 Kino er jo i og for seg greit, men man får ikke snakket eller sett så mye til hverandre da, til første date og være 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #16 Skrevet 15. juli 2013 er det greit og invitere på middag som en første date da? ja Anonymous poster hash: b2402...d44 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. juli 2013 #17 Skrevet 15. juli 2013 be ho med på Pingvinen, Ujevn eller Hectors hybel. Koslige, rolige pøbber der ein kan snakka og verta kjent. Ein vert ikkje kjent på kino.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #18 Skrevet 15. juli 2013 Hvor er bowlingfantastene? Anonymous poster hash: 2e06b...1b9
Gjest Vena Cava Skrevet 15. juli 2013 #19 Skrevet 15. juli 2013 er det greit og invitere på middag som en første date da? Jeg ville ikke gjort det på aller første date. Tanken på å sitte rett overfor hverandre om Må snakke og se hverandre i øynene hele tiden skremmer vettet av meg. Ville heller dratt på noe som kan dra oppmerksomheten litt vekk fra den andre, slik at man har noe annet å fokusere på om pinlig stillhet skulle oppstå -Gå en tur, ta med mat og drikke og en radio en finværsdag (ikke at vi har så mange av dem her nord denne sommer likevel, kan jo hende du ikke bor her oppe og har ok værå å sitte ute i) ville jeg satt stor pris på. Romantisk er det også -Eller sitte ute på verandaen (om du har det), sjekke seg et glass vin eller to og snakke. Det gjør jeg ofte. Dog, jeg gjør det alene har ingen kjekkas å dele den fine havutsikten min med -Ta henne med ut i båt, om du har mulighet til det. -Dra på tivoli om det fins i nærheten. Det er GØY :) -Låne hver sin helst og ri på tur:) -Ta dere en tur til byen, og bare gå litt rundt, gå ut og ta seg en øl funker ofte. Blir ikke så "stivt" da..syns jeg. -Gå en tur i skikkelig regnvær, og server henne et pledd og en stor kopp kakao når dere kommer inn. Det hadde lett funka på meg
Lady Skrevet 15. juli 2013 #20 Skrevet 15. juli 2013 Ta henne med på stranden, om det er fint vær? Så kan dere ha piknik å bli bedre kjent der:) Eller kanskje hun liker en idrett? Et slag med tennis eller en annen sport før dere spiser kan jo være gøy:) Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå