Gå til innhold

Hobby hvor man møter mennesker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!
Jeg leter etter en hobby som kan passe meg. Jeg ønsker en hobby hvor man møter andre mennesker av begge kjønn. Jeg har ikke mange venner og tenkte at jeg kanskje kunne få flere venner og eventuelt kanskje finne en kjæreste. Samtidig som jeg trenger noe å gjøre..
Problemet er at jeg har ikke så mange interesser, og er verken flink eller interessert i sport..
Hvis noen vil komme med forslag til hobbyer eller skryte av sin favoritthobby hadde det vært kjempefint! :)

Anonymous poster hash: 77863...02d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmm den var ikke enkel, mtp at sport ikke er aktuelt. Vet ikke hva du liker, hvilket kjønn du er eller hvor gammel du er.. Eller om du bor i byen eller på bygda..

Mine personlige interesser er f.eks håndarbeid, men et sy-kurs er kanskje verken spennende eller et sted man møter begge kjønn.

Teater?

Kor?

Dans?

Fotokurs?

Du kan ta initiativ til å f.eks opprette en facebookgruppe som du kaller f.eks "søndagstur i osloområdet" - inviter alle vennene dine og be de invitere videre så avtaler dere å gå turer når det passer. Da vil det aldri passe/være interessant for alle, men det er mange i din situasjon som ønsker å møte folk, men ikke vet hvordan de skal gjøre det og som ville deltatt på noe sånt. Tur og sted var jo bare et forslag, kan jo være noe annet også, men jo særere- jo færre interesserte.

Man kan jo også engasjere seg i en organisasjon som driver med noe du er interessert i?

Hvis du har hund kan du jo finne et forum på nett hvor de arrangerer hundetreff? Vet det foregår i Bergen, med min rase, 1-2-3 ganger i mnd.. Da møter man jo folk med interesse for samme rase..

Du bør vel bare finne ut hvilke interesser DU har og hvordan du kunne tenke deg å møte folk selv.. Håper du finner ut av det iallfall! Jeg har vært litt i samme situasjon selv, men venter nå baby og er derfor med i en barselgruppe hvor jeg møter andre gravide/nybakte foreldre. Med en gang man har samme interesser er alt så mye enklere.. Og pokker så vanskelig det er å finne nye venner i voksen alder utenom jobb/skole situasjoner.. Går liksom ikke bort til en random på gaten og bare "hei, skal vi bli venner?? " hehe:)

Lykke til!!

Anonymous poster hash: 88a3d...eb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...