Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en Foundation fra MAC. Forstått det slik at de har en uten SPF. (vil ikke bli hvit på bryllupsbildene).

Hvor får man kjøpt MAC produkter? Bare i storbyene? Andre butikker som fører dem?

Jeg bruker vanligvis Light i Id Minerals, så hvilken bør jeg da ha fra MAC for å få samme fargenyanse?

TUUUUSEN takk for hjelp!! :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KICKS har MAC, har du det i nærheten kanskje?

Skrevet

Jeg hadde nok ikke kjøpt noe fra strawberrynet, da de har fått mye kritikk, og fremstår som lite troverdig.

Jeg har aldri sett mac produkter utenfor storbyene, så jeg kan desverre ikke svare deg på det...

AnonymBruker
Skrevet

Der kan man vel risikere produkter som er gamle.

Usikker, sjekket Feelunique først. Det sagt, så vil jeg tro risikoen for gamle produkter er mye mindre i en butikk som selger 100.000 av ett spesifikt produkt hvert år enn en liten sjappe på hjørnet som selger 100 hvert år.

Og faen heller, hvis du får noe dårlig så klag. Jeg kjenner faktisk ikke til strawberrynet personlig men i alle fall FeelUnique er jo helt RÅ på kundeservice! Ingen i nærheten en gang

Anonymous poster hash: 0b658...78b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller ha stukket innom kicks og fått testere/swatchet noen streker på kinnet. De har jo makeup store produkter også som er veldig gode.

Anonymous poster hash: b48ad...cbf
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp på Kicks.no

Anonymous poster hash: afc33...4f1
Skrevet

Usikker, sjekket Feelunique først. Det sagt, så vil jeg tro risikoen for gamle produkter er mye mindre i en butikk som selger 100.000 av ett spesifikt produkt hvert år enn en liten sjappe på hjørnet som selger 100 hvert år.

Og faen heller, hvis du får noe dårlig så klag. Jeg kjenner faktisk ikke til strawberrynet personlig men i alle fall FeelUnique er jo helt RÅ på kundeservice! Ingen i nærheten en gang

Anonymous poster hash: 0b658...78b

Strawberrynet er ikke autorisert forhandler av noe som helst, så jeg hadde aldri tatt sjansen på å handle noe der. Strawberrynet og feelunique kan ikke sammenlignes engang.

Skrevet

KICKS har MAC, har du det i nærheten kanskje?

Kicks har vel MAC bare i nettbutikken sin?

Gjest Tigress
Skrevet

Kicks har vel MAC bare i nettbutikken sin?

Somme av butikkane har det IRL også, i alle fall den på Oslo City og på Strømmen Storsenter.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Mac har undertoner, og ikke bare lys/mørk. Du kan få warm eller cold eller neutral (?), og et tall som tilsier hvor mørk eller lys du er. Be om å få prøve noe langs kjeven din og se deg selv ute i dagslys, da får du en best idé om hvilken som passer deg best. Helst ikke kjøp noe på impuls med mindre du står inni en butikk som har vinduer som gir deg godt med dagslys. Foundation kan også oksidere etter en viss tid og endre farge, da er det greit å ha hatt på deg foundationen en stund for å se hvordan den blir seende ut etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...