Gå til innhold

et lite hastespm..

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

et lite haste spm ja.. kan jeg ta kontonummeret til vennina mi og få kontoutskrift på den uten hennes tilstedeværelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh... Nei, det vil jeg ikke tro.

Hvorfor skulle du det???

Skrevet

Det håper jeg da virkelig ikke!

Gjest Anonymous
Skrevet

Sist jeg var i banken for å printe ut en kontoutskrift, måtte jeg fremvise legitimasjon. Vil derfor si anta at dette også gjelder deg, i din situasjon.

Skrevet

Selvfølgelig kan du ikke det!

Dette er jo personlige opplysninger om henne...

Skrevet

Et lite hastespørsmål ja...

Du virker jo som en god venninne :o

Skjønner ærlig talt ikke at du gidder å spørre om noe sånt engang jeg,- muligens tar jeg det for å være en liten "brannfakkel" ?

Gjest Balenciaga
Skrevet

Selvsagt ikke.

Skulle banken gjøre det har de brutt sin taushetsplikt og det kan få konsekvenser.

Gjest Anonymous
Skrevet

ok til alle dere kristiske pågående svarere.. dette er det en vennine som har gjort på meg.. og jeg mener som mange av dere at det ikke er lov... men hun har tydligvis klart det helt fint!

Gjest Balenciaga
Skrevet

Da har banken gjort en feil. Ta det opp med dem.

Er du den gjesten som stilte spørsmålet?

Spør du om noe i et diskusjonsforum må du regne med å få svar. Ved å bruke uttrykk som kritiske pågående svarere skjemmer du deg ut. Hvis du har fasitsvaret selv er det bortkastet å spørre.

Skrevet
Da har banken gjort en feil. Ta det opp med dem.

Er du den gjesten som stilte spørsmålet?

Spør du om noe i et diskusjonsforum må du regne med å få svar. Ved å bruke uttrykk som kritiske pågående svarere skjemmer du deg ut. Hvis du har fasitsvaret selv er det bortkastet å spørre.

:klappe::Nikke:

SÅ enig.

Skrevet

Uff da...må visst passe seg..! For man er jo aldri trygg...Vi bor i en formynderstat som skal ha kontrollen på hvor du er, og hva du gjør til enhver tid....

Gjest Catwoman
Skrevet

Det er dårlig rutiner hvis banken lar noe sånt skje :o

Skrevet

ingen ting overrasker meg lenger når det gjelder banker, Jeg mista lommeboka i fjor sommer og kontoen ble tømt, inne i banken!!! Fikk jo igjen pengene men..

Skrevet

Hvorfor denne interessen for din venninnes konto? Håper da virkelig banken følger sine rutiner og krever legitimasjon.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Mulig vennina har bedt henne om det da... Kanskje hun ikke har mulighet til å dra selv..

Skrevet

Hun er ikke interessert i venninnens konto. Det er venninnen som har skaffet seg utskrift fra Gjests konto. Gjest lurer på om dette skal kunne la seg gjøre.

Har jeg forstått det rett Gjest?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...