Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #1 Skrevet 16. april 2004 et lite haste spm ja.. kan jeg ta kontonummeret til vennina mi og få kontoutskrift på den uten hennes tilstedeværelse?
Chiquita Skrevet 16. april 2004 #2 Skrevet 16. april 2004 Eh... Nei, det vil jeg ikke tro. Hvorfor skulle du det???
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #4 Skrevet 16. april 2004 Sist jeg var i banken for å printe ut en kontoutskrift, måtte jeg fremvise legitimasjon. Vil derfor si anta at dette også gjelder deg, i din situasjon.
Grooo Skrevet 16. april 2004 #5 Skrevet 16. april 2004 Selvfølgelig kan du ikke det! Dette er jo personlige opplysninger om henne...
Diva Skrevet 16. april 2004 #6 Skrevet 16. april 2004 Et lite hastespørsmål ja... Du virker jo som en god venninne :o Skjønner ærlig talt ikke at du gidder å spørre om noe sånt engang jeg,- muligens tar jeg det for å være en liten "brannfakkel" ?
Gjest Balenciaga Skrevet 16. april 2004 #7 Skrevet 16. april 2004 Selvsagt ikke. Skulle banken gjøre det har de brutt sin taushetsplikt og det kan få konsekvenser.
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #8 Skrevet 16. april 2004 ok til alle dere kristiske pågående svarere.. dette er det en vennine som har gjort på meg.. og jeg mener som mange av dere at det ikke er lov... men hun har tydligvis klart det helt fint!
Gjest Balenciaga Skrevet 16. april 2004 #9 Skrevet 16. april 2004 Da har banken gjort en feil. Ta det opp med dem. Er du den gjesten som stilte spørsmålet? Spør du om noe i et diskusjonsforum må du regne med å få svar. Ved å bruke uttrykk som kritiske pågående svarere skjemmer du deg ut. Hvis du har fasitsvaret selv er det bortkastet å spørre.
Diva Skrevet 16. april 2004 #10 Skrevet 16. april 2004 Da har banken gjort en feil. Ta det opp med dem. Er du den gjesten som stilte spørsmålet? Spør du om noe i et diskusjonsforum må du regne med å få svar. Ved å bruke uttrykk som kritiske pågående svarere skjemmer du deg ut. Hvis du har fasitsvaret selv er det bortkastet å spørre. SÅ enig.
Mel-anie Skrevet 19. april 2004 #11 Skrevet 19. april 2004 Uff da...må visst passe seg..! For man er jo aldri trygg...Vi bor i en formynderstat som skal ha kontrollen på hvor du er, og hva du gjør til enhver tid....
Gjest Catwoman Skrevet 19. april 2004 #12 Skrevet 19. april 2004 Det er dårlig rutiner hvis banken lar noe sånt skje :o
liv Skrevet 19. april 2004 #13 Skrevet 19. april 2004 ingen ting overrasker meg lenger når det gjelder banker, Jeg mista lommeboka i fjor sommer og kontoen ble tømt, inne i banken!!! Fikk jo igjen pengene men..
monja Skrevet 19. april 2004 #14 Skrevet 19. april 2004 Hvorfor denne interessen for din venninnes konto? Håper da virkelig banken følger sine rutiner og krever legitimasjon.
Gjest Moonshadow Skrevet 19. april 2004 #15 Skrevet 19. april 2004 Mulig vennina har bedt henne om det da... Kanskje hun ikke har mulighet til å dra selv..
Elle Melle Skrevet 19. april 2004 #16 Skrevet 19. april 2004 Hun er ikke interessert i venninnens konto. Det er venninnen som har skaffet seg utskrift fra Gjests konto. Gjest lurer på om dette skal kunne la seg gjøre. Har jeg forstått det rett Gjest?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå