Gå til innhold

Hjelp meg å forstå han...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har nettopp møtt en mann. Vi bor i samme by, men i sommer møttes vi på hjemsteden hannes. han er en kompis av en kompis av meg. Vi endte kvelden i senga. Dette er ikke noe jeg bruker å gjøre, men det skjedde.

Etterpå fikk jeg ei melding om vi kunne ha sex i byen der vi bor, når han kommer tilbake..

Har meldet litt, men han virker veldig av og på, vanskelig å forstå. Så møttes vi i helga igjen fordi jeg og noen venninner dro dit han har, og ble senga igjen. Han var mye sammen med oss før et skjedde, så dro han en annen plass. Sa han skulle prøve å møte meg, skjedde altså ikke.

Sendte melding dagen etterpå at det ble mye surr på grunn av spritdrikking dit han dro etterpå, og om det hadde gått bra å komme meg hjem..

Når vi møttes sa han at han ikke var forelska (selvfølgelig ikke, vi kjenner ikke hverandre) men vil fortsett å møtes. Sa at vi kunne være venner også å gjøre andre ting. Samtidig sier han at han blir småstressa..

Forstår meg ikke på han.. Hjelp!

Anonymous poster hash: 9aea9...da7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo som han sier. Han har ikke følelser for deg. Om han blir småstressa så vet jeg ikke hva det betyr, mulig at han er i et forhold allerede, eller holder på med noen andre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...