halo Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Må bare få sagt det, jeg hater at folk griller på stranden! Ok på kvelden forsåvidt, men å fyre opp nå midt på dagen. Hater det når jeg kjenner den umiskjennelige ekle lukta fra minigrillene, huff! Vet de ikke gjør noe galt, men blir bare frustrert her jeg ligger i en eim fra minigrillene. Vekslende vind nå gjør det vanskelig å unngå. 1
Sugerøret Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Jeg hater unge folk som hyler og skriker.Gjerne over en radio som spyr ut drittmusikk.. Der. Fikk jeg sagt mitt.. 1
Gjest Inggolf Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 så enig med dere! For mange folk glemmer/gidder ikke å ta hensyn på stranda... Stranda ved meg er populær blant ungdommen og disse ungdommene kommer stort sett i gjenger hvor boomblaster ikke er så uvanlig å ha med seg Musikken er av typen techno og/eller syretrip-electronica style! Grilling går stort sett greit fordi det er så strenge regler der med å grille helt nede ved vannkanten, men det er plagsomt de få gangene det ikke er plass langt nok vekk fra vannkanten.. 1
beyonce_1 Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Helt enig med TS her! Liker ikke å ufrivillig bli bade i grill-os.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Man bør i det minste utvise hensyn. Det er vel ingen som liker røyk fra grilling. Anonymous poster hash: 036a0...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå