AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Noen som kjenner "den følelsen" når dere har truffet noen dere ikke kjenner fra før? Fikk føle på dette i helgen. Hadde truffet han en gang før. Og jeg har aldri før i mitt liv følt en slik tilhørighet til et annet menneske. En følelse av at jeg kjenner han og at han kjenner meg. Vi flørtet mye hele kvelden og hadde kun øynene oppe for hverandre. Jeg kunne spørre han om ting sånn helt ut av det blå, som jeg aldri hadde tenkt tanken på å ta opp med en annen person som jeg kjenner like lite. Det føltes som vi var i en boble og at ingenting annet rundt oss hadde noen betydning overhodet. Jeg ble med han hjem og vi koste oss veldig sammen, dette skrev han til meg på en melding idag. Og fortalte ar det er aå synd vi bor så langt unna hverandre. Hva gjør man når man treffer slike mennesker? Man må vel på en måte ta vare på dem og ikke miste dem men det er jo ikke så lett. Ikke vet jeg om han sitter med den samme følelsen som meg hellet for det tør jeg ikke spørre direkte om heller. Skulle så gjerne ønske at jeg kunne føle noe slikt for noen jeg kunne fått. Har troen på at en slik følelse er umulig å jakte på, dukker den ikke opp fra starten av så nytter det ikke å sette seg ned og vente på den heller. Føler et snev av kjærlighetssorg selv om jeg bare kjente han en natt og en morgen. Hvor kommer disse følelsene fra? Er det min sjelevenn jeg har møtt?Anonymous poster hash: e7927...901
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Ja det tror jeg du har gjort, TS:) Ta vare på ham!Anonymous poster hash: e7927...901 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Love makes blind, enjoy it while it lasts! =) Anonymous poster hash: 3b22f...0d9 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Hva mener du med det egentlig...? Love makes blind, enjoy it while it lasts! =)Anonymous poster hash: 3b22f...0d9 Anonymous poster hash: e7927...901
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Love makes blind, enjoy it while it lasts! =)Anonymous poster hash: 3b22f...0d9 Hva mener du med det egentlig...?Anonymous poster hash: e7927...901
Testosteron Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 Skulle så gjerne ønske at jeg kunne føle noe slikt for noen jeg kunne fått. Hvorfor kan du ikke få han her da?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Hvorfor kan du ikke få han her da? To grunner. Jeg aner ikke hva han tenker og føler. Kan hende han la meg til sim venn på fb og sendte melding for å være snill, og ikke fordi han hadde noe lyst å prate med meg. Men hva vet jeg.. Den andre grunnen er at jeg og han bor langt unna hverandre. Må ta fly for å komme dit. :-/ Derfor kan jeg ikke få han dessverre. Anonymous poster hash: e7927...901
Testosteron Skrevet 15. juli 2013 #8 Skrevet 15. juli 2013 (endret) To grunner. Jeg aner ikke hva han tenker og føler. Kan hende han la meg til sim venn på fb og sendte melding for å være snill, og ikke fordi han hadde noe lyst å prate med meg. Men hva vet jeg.. Den andre grunnen er at jeg og han bor langt unna hverandre. Må ta fly for å komme dit. :-/ Derfor kan jeg ikke få han dessverre. 1. Det kan jo være at han liker deg også. Jeg skjønner at du ikke vil spørre ham rett ut, men du kan jo ta tiden til hjelp. Oppretthold kontakten, så utvikler kanskje vennskapet deres seg dit du håper 2. Kan du ikke flytte dit hvor han bor da? Endret 15. juli 2013 av Testosteron 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #9 Skrevet 15. juli 2013 1. Det kan jo være at han liker deg også. Jeg skjønner at du ikke vil spørre ham rett ut, men du kan jo ta tiden til hjelp. Oppretthold kontakten, så utvikler kanskje vennskapet deres seg dit du håper 2. Kan du ikke flytte dit hvor han bor da? Kan jo ikke bare "tilfeldigvis" flytte til byen hans uten å være sammen først. Det virker vel litt i overkant needy..? Og å gjøre det motsatt, bli sammen først er også et ganske dødfødt prosjekt. Avstandsforhold tviler jeg på at han er interessert i. Uff vet jeg høres fryktelig pessimistisk ut nå men jeg føler selv at jeg er realistisk. Ønsker ikke å lure meg selv til å troat vi skal leve lykkelig i alle våre dager om det bare er jeg sim ønsker det. Jeg vet jeg høres gal ut. Men jeg er egentlig ikke det til vanlig. Bare følelsene som har tatt litt overhånd de siste dagene. .Anonymous poster hash: e7927...901
Testosteron Skrevet 15. juli 2013 #10 Skrevet 15. juli 2013 Kan jo ikke bare "tilfeldigvis" flytte til byen hans uten å være sammen først. Det virker vel litt i overkant needy..? Og å gjøre det motsatt, bli sammen først er også et ganske dødfødt prosjekt. Avstandsforhold tviler jeg på at han er interessert i. Uff vet jeg høres fryktelig pessimistisk ut nå men jeg føler selv at jeg er realistisk. Ønsker ikke å lure meg selv til å troat vi skal leve lykkelig i alle våre dager om det bare er jeg sim ønsker det. Jeg vet jeg høres gal ut. Men jeg er egentlig ikke det til vanlig. Bare følelsene som har tatt litt overhånd de siste dagene. . Nei. Selvsagt kan du ikke flytte til byen hans nå. Det var heller ikke det jeg mente Jeg mente at dersom du skulle bli sammen med ham, så kan du jo flytte dit han bor. Eller er det helt umulig hvis han virkelig ville bli sammen med deg? Og hvis du flytter til ham, så blir det jo ikke et avstandsforhold. Du høres ikke gal ut, og jeg er helt enig i at man ikke bør lure seg selv til å tro at følelsene er gjensidige hvis de ikke er det. Poenget mitt er at du kan ta tiden til hjelp og se hvordan kontakten din med ham utvikler seg. Så lenge det er kontakt, er det håp. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #11 Skrevet 15. juli 2013 Nei. Selvsagt kan du ikke flytte til byen hans nå. Det var heller ikke det jeg mente Jeg mente at dersom du skulle bli sammen med ham, så kan du jo flytte dit han bor. Eller er det helt umulig hvis han virkelig ville bli sammen med deg? Og hvis du flytter til ham, så blir det jo ikke et avstandsforhold. Du høres ikke gal ut, og jeg er helt enig i at man ikke bør lure seg selv til å tro at følelsene er gjensidige hvis de ikke er det. Poenget mitt er at du kan ta tiden til hjelp og se hvordan kontakten din med ham utvikler seg. Så lenge det er kontakt, er det håp. Jeg er åpen for flytting ja, hadde vi blitt sammen hadde jeg gjort hva som helst. Men det krever jo litt å komne så langt at man blir kjærester og da. Kan jo ikke date ig treffes like ofte som om jeg hadde bodd mye nærmere. Han er en veldig pen og sjarmerende mann så jeg frykter jeg kan bli veldig uinteressant og bli byttet ut rimelig kjapt med ei ny jente som er litt mer tilgjengelig :/Anonymous poster hash: e7927...901
Testosteron Skrevet 15. juli 2013 #12 Skrevet 15. juli 2013 Jeg er åpen for flytting ja, hadde vi blitt sammen hadde jeg gjort hva som helst. Men det krever jo litt å komne så langt at man blir kjærester og da. Kan jo ikke date ig treffes like ofte som om jeg hadde bodd mye nærmere. Han er en veldig pen og sjarmerende mann så jeg frykter jeg kan bli veldig uinteressant og bli byttet ut rimelig kjapt med ei ny jente som er litt mer tilgjengelig :/ Hvis du har det han ser etter i ei jente, så dropper han ikke deg selv om du bor i en annen by enn ham nå.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 15. juli 2013 #13 Skrevet 15. juli 2013 Jeeez. Ta deg sammen og finn ut om han vil ha deg, i stedet for å bruke mengder av energi på å psyke deg ned. Husk å skru på sjarmen og ikke vær så undervurderende av deg selv når du har kontakt med fyren. 6
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #14 Skrevet 15. juli 2013 Er ts og svar nr 1 samme person? Anonymous poster hash: a6d5a...dcd
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #15 Skrevet 15. juli 2013 Er ts og svar nr 1 samme person?Anonymous poster hash: a6d5a...dcd Ja? Anonymous poster hash: b213a...c6f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #16 Skrevet 15. juli 2013 Jeeez. Ta deg sammen og finn ut om han vil ha deg, i stedet for å bruke mengder av energi på å psyke deg ned. Husk å skru på sjarmen og ikke vær så undervurderende av deg selv når du har kontakt med fyren. Undervurderer ikke meg selv men prøver bare å være litt realistisk! vil ikke gå i håp om gull og grønne skoger om han ikke egentlig ønsker mer kontakt. Men hvordan finne ut av om han vil ha meg uten å virke desp og needy...?Anonymous poster hash: e7927...901
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #17 Skrevet 15. juli 2013 Hvis du har det han ser etter i ei jente, så dropper han ikke deg selv om du bor i en annen by enn ham nå. Sikker på det...? Kan jo være han ser på avstanden som et hinder. Eller ikke. Vanskelig å vite om man ikke spør selvfølgelig. Anonymous poster hash: e7927...901
Gjest Gresshoppesang Skrevet 15. juli 2013 #18 Skrevet 15. juli 2013 Men hvordan finne ut av om han vil ha meg uten å virke desp og needy...?Anonymous poster hash: e7927...901 Jo, du undervurderer deg selv når du opphøyer ham. I tillegg kan det være lurt å få ordnet opp ift personlighetsspaltingen din. (Hva gjorde at du svarte på din egen tråd? Se innlegg 1 og 2 i tråden.) Om du vil finne ut om han er interessert, er det vel bare å invitere ham på besøk?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #19 Skrevet 15. juli 2013 Jo, du undervurderer deg selv når du opphøyer ham. I tillegg kan det være lurt å få ordnet opp ift personlighetsspaltingen din. (Hva gjorde at du svarte på din egen tråd? Se innlegg 1 og 2 i tråden.) Om du vil finne ut om han er interessert, er det vel bare å invitere ham på besøk? Hehe godt spørsmål. Trodde tråden var så kjedelig at den kom til å dø ut så tenkte bare at den trengte en liten puff i baken, slik at andre også kanskje svarer:) Jeg kunne invitert han på besøk, men må nesten snakke litt mer med han før jeg tar det store steget. Snakket litt med han idag. Sendte tre/fire meldingene frem og tilbake på Facebook. Men er bare redd han gjorde det for å rette opp i dårlig samvittighet eller noe, at det var derfor han sendte meldingene og ikke fordi han ønsker mer kontakt. Når kan det være ok å sende en ny melding tror du? Sender je allerede idag og spør hva han gjør e.l så vil det kanskje ikke bli kjempegodt mottatt. Han tok jo kontakt nå først med meldingene, så jeg kan jo starte en samtale neste gang. Men når...? Herregud for en smørje. Jeg har himlet med øynene og humret litt for meg selv av slike innlegg som dette tidligere. "Såå barnslig" liksom.. Ser jo nå at det var av ren uvitenhet.....nå er jeg en av dem selv;)Anonymous poster hash: e7927...901
Gjest Gresshoppesang Skrevet 15. juli 2013 #20 Skrevet 15. juli 2013 Du tar kontakt når du selv har lyst, eller så venter du til han tar kontakt. Enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå