AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Del Skrevet 15. juli 2013 Er det noen her som kan anbefale bøker til meg? Ser etter sanne historier, litt triste. Leste nylig boka om Christoffer som ble mishandlet hjemme, gråt meg igjennom den, men det er sånne bøker jeg klarer å lese ut. Anonymous poster hash: 9210a...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Del Skrevet 15. juli 2013 Har også lest en bok med en sann historie fra Utøya. Anonymous poster hash: 9210a...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 15. juli 2013 #3 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) jeg elsker bøker fra virkeligheten jeg også Min nr 1 bok jeg vil anbefale: Ikke uten min datter - Betty Mahmoody (ingen over, ingen på siden!) ellers kan jeg anbefale:- Hard asfalt av Ida Halvorsen- Idas dans av Gunhild Corwin- Solgt (når en far selger sine døtre) av Zana Muhsen- Veien til Auschwitz av Kirsten Brunvold- Bare en datter av Sarita Skagnes- Den brennende sengen - Faith McNulty - 3096 dager - Natascha Kampusch - Han stjal mine barn - Patsy Heymans koooos deg, jeg elsket disse bøkene Endret 15. juli 2013 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 16. juli 2013 #4 Del Skrevet 16. juli 2013 http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1984146 Jeg har vel anbefalt denne bok i alle tråder hvor folk ønsker en bok anbefaling,men det er en bok som blir sittende hos deg lenge etter at du er ferdig.Det kan se skremmende ut for noen fordi boka har mange sider,men det glemmer man fort.Dette er en sånn typisk bok man ikke greier å legge fra seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 16. juli 2013 #5 Del Skrevet 16. juli 2013 http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1984146 Jeg har vel anbefalt denne bok i alle tråder hvor folk ønsker en bok anbefaling,men det er en bok som blir sittende hos deg lenge etter at du er ferdig.Det kan se skremmende ut for noen fordi boka har mange sider,men det glemmer man fort.Dette er en sånn typisk bok man ikke greier å legge fra seg Du vet at Maria Eriksson selv har skrevet tre oppfølgere? Dessverre er det bare den tredje boken, "Mias hemmelighet", som er kommet ut på norsk. Liza Marklunds "Paradiset" er basert på Maria Erikssons beretninger. Å være ung er for jævlig Men tankene mine får du aldri Hard asfalt Ikke uten min datter (finnes også som film) Ro uten årer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 16. juli 2013 #6 Del Skrevet 16. juli 2013 Ro uten årer og veien til Karlsvogna er fantastiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. juli 2013 #7 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Jeg holder på å lese Regine Stokke sin bok, om ei ung jente som fikk kreft. Hun lå på bloggtoppen da hun skrev blogg om sykdommen og livet sitt, og den ble utgitt etter hennes død i bokform. Ikke bare bloggen, men mye annet også. Veldig bra og gripende! Regines bok - en ung jentes siste ord heter boken. Endret 16. juli 2013 av Pomperipossa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #8 Del Skrevet 16. juli 2013 "Men tankene mine får du aldri" er basert på politidokumenter fra prostitusjonsmiljøet i Oslo på 70- og 80-tallet om jeg ikke husker feil. Leste den når jeg var yngre og husker den som veldig sterk. Anonymous poster hash: 36380...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 16. juli 2013 #9 Del Skrevet 16. juli 2013 Du vet at Maria Eriksson selv har skrevet tre oppfølgere? Dessverre er det bare den tredje boken, "Mias hemmelighet", som er kommet ut på norsk. Ja.Har lest den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #10 Del Skrevet 16. juli 2013 Flight of the Dancing Bird av Tanjas Darke. Mister rent troen på menneskeheten av å lese hva det svinet gjorde med datteren sin. Anonymous poster hash: 8a7ea...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå