AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg tror jeg har analrift.. Det er en hudklump som gjør vondt om jeg kommer borti den, spesielt når jeg er på do eller trusen går litt inn i rumpen. Men jeg kjønner ikke hvordan det ble sånn. Analrift høres jo ut som en rift i rumpehullet, men hvorfor er det en hudklump da? Det må jo være analrift, siden det har skjedd før og da har det gått vekk av seg selv etter noen måneder. Jeg drar ikke til legen om det. Og høres dette ut som analrift? Er det normalt at de gror selv uten å gjøre noe med det? Anonymous poster hash: 73779...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swift Skrevet 15. juli 2013 #2 Del Skrevet 15. juli 2013 Det er nok en hemoroide. Finnes kremer for det på apoteket: Alcos-Anal og Scheriproct. Hvis det ikke bedrer seg etter bruk av salve, bør du gå til lege for å få foreskrevet annen type medikasjon, slik som sterkere salver og/eller stikkpiller. Hemoroider er noe svært mange har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå