AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Vi skal bytte ut det gamle, slitne IKEA-serviset, og leter etter et nytt. Gjerne et som kan fungere både til hverdags og fest, et som er slitesterkt og ikke svindyrt (det skal ikke være en krise å knuse en tallerken). Av stil er vi litt minimalistiske, og liker ikke for mye dikkedarier og "romantikk". Selv om tradisjonelle mønstre i ny drakt kan være kult. Har lurt på Rosendahls Grand Cru, men jeg ser at mange sier disse ikke tåler oppvaskmaskin så godt. Noen tips? Anonymous poster hash: cfde9...250
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Tips. Mannen min og jeg surret oss inn i et glassmagasin. Bestemte oss for å finne de to fineste servisene, uten å snakke sammen. Når vi hadde valgene klare, presentererte vi dem for hverandre. Og en av dem var fellesfavoritt. Voila design funnet. Anonymous poster hash: bec17...6f1
Gjest BettyBoop Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Vi skal bytte ut det gamle, slitne IKEA-serviset, og leter etter et nytt. Gjerne et som kan fungere både til hverdags og fest, et som er slitesterkt og ikke svindyrt (det skal ikke være en krise å knuse en tallerken). Av stil er vi litt minimalistiske, og liker ikke for mye dikkedarier og "romantikk". Selv om tradisjonelle mønstre i ny drakt kan være kult. Har lurt på Rosendahls Grand Cru, men jeg ser at mange sier disse ikke tåler oppvaskmaskin så godt. Noen tips? Anonymous poster hash: cfde9...250 http://www.tilbords.no/nettbutikk/produkter/serviser/magic-servise-ren-og-vakker-design.html Dette var fint og enkelt og tåler oppvaskmaskin
Gjest Kiara! Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Jeg er veldig begeistret for Tid fra Porsgrund når det kommer til helt hvitt servise. Ja, det er dyrt, men det er stadig halv pris på det og da er det billigere og bedre enn feks Rosendahl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå