Ella1981 Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Hei. Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med en oppskrift på hvordan jeg lager vintage preg av små tags, ved å lage en "brent kant" på de, men uten at jeg bruker lighter og brenner i de?
Gjest halebein Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Bruk en sminkesvamp, og brun stempelet. Gni sammen i svetten, og dra forsiktig over kantene. Fint om du river litt i kantene på arket først. Google "distress nik" og de bilder og fremgangsmåte. Lykke til. Tips ligger også på diverse scrapbooking og kortlagingssider på nett.
Gjest halebein Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 (endret) *distress ink, ikke nik:-) autokorrekur:-) og brun stempelpute, skulle det stå. Endret 15. juli 2013 av halebein
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 *distress ink, ikke nik:-) autokorrekur:-) og brun stempelpute, skulle det stå. Hva mener du med svetten da? Anonymous poster hash: a0b99...cc5
Ella1981 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2013 Bruk en sminkesvamp, og brun stempelet. Gni sammen i svetten, og dra forsiktig over kantene. Fint om du river litt i kantene på arket først. Google "distress nik" og de bilder og fremgangsmåte. Lykke til. Tips ligger også på diverse scrapbooking og kortlagingssider på nett. Det var akkurat det jeg var ute etter! Tusen takk. Nå skal jeg leke meg
Gjest halebein Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 Haha, sverten! Makan! Sånn kan d gå når man skal være rask å svare på mobil:-D distress ink stempelputene er kjempegode til dette bruket, og finnes i mange farger:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå