AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Hva synes dere? Anonymous poster hash: a4b7a...1b4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Hva synes dere? Anonymous poster hash: a4b7a...1b4 Sorry her er linken : http://www.youtube.com/watch?v=pcgCdn8I8kU&NR=1&feature=endscreen Anonymous poster hash: a4b7a...1b4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Lol, Vel, jeg har jo sett denne vidoen jeg deler så, jeg ser at han konverterte for lenge siden. Jeg hadde bare tenkt å dele denne vidoen som snakker litt om prosessen fra Cat Stevens til Yusuf Islam. Og høre hva folk synes. Ikke noe mer. Anonymous poster hash: a4b7a...1b4
Gjest Tirkes Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 Hei folkens, de driver og river Berlinmuren! ...jeg synes det er flott at han følte han kunne konvertere etter fri lyst. Men jeg tror dette skjedde før jeg ble født. I motsetningen til Berlinmuren, det er en drøyt fersk nyhet i forhold. 3
Mann 42 Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Hei folkens, de driver og river Berlinmuren! ...jeg synes det er flott at han følte han kunne konvertere etter fri lyst. Men jeg tror dette skjedde før jeg ble født. I motsetningen til Berlinmuren, det er en drøyt fersk nyhet i forhold. Hva faen! Det kan de ikke gjøre! Hvor blir det av Honecker? Noen må ta grep!
Tomaten Skrevet 15. juli 2013 #8 Skrevet 15. juli 2013 Hva faen! Det kan de ikke gjøre! Hvor blir det av Honecker? Noen må ta grep! Han jobber med NASA om å få folk til månen. Konkurranse med Sovietunionen har jeg forstått. Lurer på når det vil skje...
Mann 42 Skrevet 15. juli 2013 #9 Skrevet 15. juli 2013 Han jobber med NASA om å få folk til månen. Konkurranse med Sovietunionen har jeg forstått. Lurer på når det vil skje... Haha, ja, du snakker! Hva blir det neste? Personlige små radioer som man kan ha i lommen? 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #10 Skrevet 15. juli 2013 Hva faen! Det kan de ikke gjøre! Hvor blir det av Honecker? Noen må ta grep! Han driver og kliner. Grisete greier. Anonymous poster hash: 033a9...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå