AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #1 Skrevet 15. juli 2013 Hei! Noen som vet om det selges fullkornsbagels noen steder? Bor i Bergen! Evt. kan man "halv"bake de selv, fryse de ned og sånn, og bake dem ferdig i ovnen slik man gjør med bagels man kjøper i butikk? Anonymous poster hash: df450...556
Thorn Skrevet 15. juli 2013 #2 Skrevet 15. juli 2013 Remaen i nærheten av meg har grove bagels, sånne halvstekte som ikke er frosne. De er ikke 100 prosent grove, men mer enn Hatting sine, i hvert fall! Jeg baker selv, men jeg steker dem helt ferdig og hiver dem i frysen før de er helt avkjølt. Da er de saftige og gode etter en oppvarmingsrunde i ovnen etter tining
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #3 Skrevet 15. juli 2013 Remaen i nærheten av meg har grove bagels, sånne halvstekte som ikke er frosne. De er ikke 100 prosent grove, men mer enn Hatting sine, i hvert fall! Jeg baker selv, men jeg steker dem helt ferdig og hiver dem i frysen før de er helt avkjølt. Da er de saftige og gode etter en oppvarmingsrunde i ovnen etter tining Tusen takk for tipset! Skal sjekke Rema idag Anonymous poster hash: df450...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå