Mazilla Skrevet 2. april 2014 #1401 Del Skrevet 2. april 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. april 2014 Forfatter #1402 Del Skrevet 2. april 2014 Ingen ytterligere fremgang desverre Så vi reiser hjem igjen. Fikk litt modningsakupunktur før jeg dro, så nå har jeg fått full pakke av det jeg kan få på dette tidspunktet. Håper på full effekt i løpet av kvelden/natta, for føler at kroppen er vondere enn de regelmessige kynnerne som har vært, men klarer samtidig ikke legge helt bort den skuffelsen som jeg har kjent på tidligere heller.... Nå blir det trøste-Mac'ern til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 2. april 2014 #1403 Del Skrevet 2. april 2014 Aaaahhh.. skuff, jeg vil tippe riktig Hvorfor ville de ikke ta vannet ditt på 3 cm? De tok jo mitt på 3 cm uten å nøle en gang. Følte de var inni der med heklenåla før jeg fikk tenkt meg om Premien er jo uansett rett rundt hjørnet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. april 2014 #1404 Del Skrevet 2. april 2014 Håper og tror at det skjer noe i natt! Du får prøve å sove litt, om du klarer mellom takene Mac'ern er ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. april 2014 #1405 Del Skrevet 2. april 2014 Er det vanlig å få klyx? Fikk aldri det jeg, tenkte ikke på å spørre der og da. Nå er det iallefall ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 2. april 2014 #1406 Del Skrevet 2. april 2014 Åå.. Virker som ting er på gang her i hvertfall! Skal bli spennende å se om det skjer noe mer utover natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2014 #1407 Del Skrevet 2. april 2014 Dustekropp du har altså! Håper på action i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 2. april 2014 #1408 Del Skrevet 2. april 2014 Stille i 2 timer her nå.. Enten så er ho stappamett på mac´ern mat, eller så har en feeet burger og påmmfri fått fart på sakene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. april 2014 Forfatter #1409 Del Skrevet 2. april 2014 Kakaoen: de pleier ikke ta vannet før Bishop score er >5, og jeg hadde vel 3-4, så ikke helt der ennå. Men blitt både stripping, akupunktur og klyx, så får være fornøyd Yesterday: i gamle dager fikk alle klyx, men nå er det litt mer sånn for å speede opp litt trege fødsler. Å tømme tarmen skal både virke irriterende på tarmen som igjen kan "smitte over" på livmora, i tillegg vil det gi mer rom i bekkenet for at barnet kan komme ned ------- Sitter og prater med svigers og mamma som har passet M, derfor det ikke har vært noe lyd herfra . Men nå kan jeg meddele at det har blitt rievondter i magen. Hvert 5. Minutt. Må holde pusten litt/tenke over den, så jeg har vel i øyeblikket troa på at dette skal ta seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2014 #1410 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg fikk vite at jeg måtte klyxes (det er kanskje ikke noe ord??) for å kunne få badekar som smertelindring. Hurra for rievondter! Krysser fingrene for fødsel i natt! (Føler jeg har skrevet det hver kveld i lange tider her...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. april 2014 #1411 Del Skrevet 2. april 2014 Det høres ut som det blir baby i løpet av kvelden eller natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. april 2014 Forfatter #1412 Del Skrevet 2. april 2014 Definitivt rievondt nå. Skal prøve å slappe av littegrann hjemme, men tror det er stor fare for ny tur innover til Ahus før midnatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 2. april 2014 #1413 Del Skrevet 2. april 2014 Weeee så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2014 #1414 Del Skrevet 2. april 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 2. april 2014 #1415 Del Skrevet 2. april 2014 Ååååh, NÅ KOMMER HUN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. april 2014 #1416 Del Skrevet 2. april 2014 Min fødsel var treeeeeeeeeeg da Så kunne sikkert trengt klyx * 5. Igjen masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. april 2014 #1417 Del Skrevet 2. april 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2014 #1418 Del Skrevet 2. april 2014 Åh, dette er så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 3. april 2014 #1419 Del Skrevet 3. april 2014 Kg-sjekk I mini sitt matfat. Så spent på hva du gjør nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. april 2014 #1420 Del Skrevet 3. april 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå