Gjest Maman Skrevet 1. april 2014 #1361 Del Skrevet 1. april 2014 4250 g, 53 cm, kommer i morgen kveld! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. april 2014 #1362 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg tipper 3. april, 4230 gram og 52 cm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 1. april 2014 #1363 Del Skrevet 1. april 2014 Tips:ta med fødebagen på kontroll for sikkerhets skyld;) det gjorde ikke vi, og jeg ble sendt rett til igangsetting. Mannen rakk såvidt frem til sykehuset før jeg var i fødsel, fordi han måtte hjemom og pakke ferdig bagen.... Lykketil! Venting er noe herk. KG-babyer har det visst ikke travelt i år... Maman var det som ble satt i gang Litt trøtt her jeg ligger Må få hvelta meg ut av sofaen og ned i seng Men hvor lang tid tok det for deg Maman fra du ble satt i gang til babyen var ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2014 #1364 Del Skrevet 2. april 2014 Dato ja, hmm... ihvertfall ganske sikker på at det blir i april. Får si 3. da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 2. april 2014 #1365 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg tipper hun kommer i dag og er 51 cm og 3690 gram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maman Skrevet 2. april 2014 #1366 Del Skrevet 2. april 2014 Maman var det som ble satt i gang Litt trøtt her jeg ligger Må få hvelta meg ut av sofaen og ned i seng Men hvor lang tid tok det for deg Maman fra du ble satt i gang til babyen var ute? Hehe.. Jeg var bare litt moden, likevel holdt det en stripping før riene startet fem min senere. Ble strippet underveis to ganger og de tok vannet. Det hele tok bare 6 timer:) Men jeg ble forespeilet at det kunne ta et par dager, først ballongkateter og deretter drypp hvis ballong ikke virket.Tror legen ble litt overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. april 2014 #1367 Del Skrevet 2. april 2014 Masse lykke til i dag TuttaV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. april 2014 Forfatter #1368 Del Skrevet 2. april 2014 Artig med gjetningene deres. Får ikke satt opp lista nå iom at jeg svarer fra mobil, men skal gjøre det senere På vei til Ahus nå. Jeg tror søren meg at slimproppen gikk i morges. (Beklager videre ekle detaljer) Var hvertfall bittelitt blod i blankt slim på papiret og i doskåla lå det en klump med mer av samme blanding. Men nå får vi se hva undersøkelsene viser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. april 2014 #1369 Del Skrevet 2. april 2014 Snart er lillesøster her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. april 2014 #1370 Del Skrevet 2. april 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. april 2014 #1371 Del Skrevet 2. april 2014 3970g og 51cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 2. april 2014 #1372 Del Skrevet 2. april 2014 Æ e spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2014 #1373 Del Skrevet 2. april 2014 Jeg og! Håper slimproppen er et tegn på at du er moden som bare det, og at snuppa er her i løpet av null komma niks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. april 2014 #1374 Del Skrevet 2. april 2014 Kan vi begynne å spise snart kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. april 2014 Forfatter #1375 Del Skrevet 2. april 2014 Søte dere med så mye hopping Alt var bra med lillemor i magen Hun ble estimert til vekt 4200-4400g, så ingen gigababy heldigvis. Livmorhalsen ble beskrevet som svært moden (nesten ingen skjededel igjen) og 3 cm åpning, så legen hadde stor tro på dette "prosjektet" han strippet i 10 sek før jeg ble sendt avgårde til ctg. Den var bare fin den og registrerte tak 2 ganger per 10 min, så jordmor spurte flere ganger og legen kom inn ekstra for å spørre om ikke jeg hadde noe vondt. Men har altså ikke rievondt. Selv om jeg kjenner det er trykk i takene. Alt i alt: 3 cm åpning, regelmessige tak og entusiastisk jordmor/lege som trodde jeg kanskje bare rakk bilturen hjem før det kunne bli vondt Fikk time til induksjon fredag morgen, men har altså fått stor tro på at vil skje ting nærmeste døgnet, så da har vi reist tilbake fra sykehuset. Kjenner det er trykk i kynnerne, så håper det tar seg opp nå i løpet av de neste timene med strippingen legen gjorde jordmor sa jeg måtte ringe føden så fort det var tegn til vondt iom at alt som skilte kynnerne fra rier nå var at jeg hadde vondt. Så da kunne jo ting gå fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2014 #1376 Del Skrevet 2. april 2014 Yeey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 2. april 2014 #1377 Del Skrevet 2. april 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 2. april 2014 #1378 Del Skrevet 2. april 2014 Supergode nyheter jo! Nå blir det SKIKKELIG spennende her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. april 2014 #1379 Del Skrevet 2. april 2014 Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. april 2014 #1380 Del Skrevet 2. april 2014 Hurra for at ting kan gå fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå