Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Er mannen like utålmodig, eller tar han det med knusende ro? :P

Han er like utålmodig som meg. Er visst ulidelig på jobb. Særlig nå som det begynner å gå utover fridagene hans :rolleyes: (han har fri i påsken uansett) Han "mobbes" for hver dag han mister av de nærmeste gutta :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

Har selv vært på en power walk idag! Gikk opp verdens bratteste bakke, og var på toppen før mannen :ler:

I tillegg "jogga" jeg noen meter bort til bilen :fnise:

Mannen mente ikke det var en god idé, for kanskje det ville sette igang fødselen (i en ironisk talemåte), vel..vi får se da ;)

Jeg tror aldeles ikke noe vil skje i natt, for nå har jeg virkeliiiig gitt opp :ler:

Hva gjør du resten av kvelden? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært på en power walk idag! Gikk opp verdens bratteste bakke, og var på toppen før mannen :ler:

I tillegg "jogga" jeg noen meter bort til bilen :fnise:

Mannen mente ikke det var en god idé, for kanskje det ville sette igang fødselen (i en ironisk talemåte), vel..vi får se da ;)

Jeg tror aldeles ikke noe vil skje i natt, for nå har jeg virkeliiiig gitt opp :ler:

Hva gjør du resten av kvelden? :kose:

Wow! Du høres jo übersprek ut! :overrasket: Jeg måtte springe 4-5 langsteg etter M her i helgen og holdt på å dævve av det :fnise:

Jeg har også mistet all tro på at ting skal starte av seg selv naturlig :sukk:

I kveld ble det trøstespising med litt smågodt, også har jeg tittet på litt lamper til huset. Er jo så mange vi skal ha!! :bond: Tv'en har stått på også, så skikkelig sløving :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Wow! Du høres jo übersprek ut! :overrasket: Jeg måtte springe 4-5 langsteg etter M her i helgen og holdt på å dævve av det :fnise:

Jeg har også mistet all tro på at ting skal starte av seg selv naturlig :sukk:

I kveld ble det trøstespising med litt smågodt, også har jeg tittet på litt lamper til huset. Er jo så mange vi skal ha!! :bond: Tv'en har stått på også, så skikkelig sløving :P

Høres sprek ut ja? :ler: tro meg, jeg er i bedre form enn noen gang :P

Mmm..smågodt :lur: jeg hadde også det igår kveld :kyss:

Hvilke lamper skal dere ha på kjøkken og i stue..? Vi pusser opp huset, så er ganske interessert i hvordan folk har der hjemme :)

Nettshopping er farlig gøy :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Komme da baby, nå er vi over i april måned! Hvis det var det du ventet på da... :ler:

Hvordan har natta vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Nå er sjansen til å få en liten aprilsnarrbaby her altså!! :hoppe: Hvis hun faktisk kommer i dag, så er det vel ingen som tror på deg, i og med du har gått såpass mye over forventet tid allerede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres sprek ut ja? :ler: tro meg, jeg er i bedre form enn noen gang :P

Mmm..smågodt :lur: jeg hadde også det igår kveld :kyss:

Hvilke lamper skal dere ha på kjøkken og i stue..? Vi pusser opp huset, så er ganske interessert i hvordan folk har der hjemme :)

Nettshopping er farlig gøy :bond:

Ja, jeg synes virkelig du høres sprek ut! Jeg har bare mistet all "giddalyst" :sukk:

Spennende med oppussing! Mye valg som skal tas da også :jepp:

I stua har vi en del lamper fra den forrige leiligheten som skal gjenbrukes; Herstal Grass pendel over spisebordet, Oslo Wood og Snowball lamper fra Northern Lighting litt spredd utover rommet.

På kjøkkenet skal vi ha den vanlige kjøkkenbelysningen med spotter under overskap, en enkel hvit spotrekke midt i taket i arbeidssonen ellers, og over spisebordet har jeg funnet en enkel og rimelig industriell lampe fra Ellos som skal få henge til jeg får opp drømmelampen (PH5). Over kjøkkenøye blir det to Dokka pendler.

Litt tydelig at jeg har "kontakter" hos Northern Lighting eller?! :sjenert::lol:

Nettshopping er farlig ja :P

:klem:

Komme da baby, nå er vi over i april måned! Hvis det var det du ventet på da... :ler:

Hvordan har natta vært?

Natta har vært sånn midt på treet. Syns jo generelt at nettene er tyngre og våkner alltid når jeg må snu meg, men natta i natt har ikke vært den aller verste. Jeg håper jo selvsagt hver gang jeg våkner at det er fordi ting er på gang, men sovner desverre like fort igjen.

Jeg vet ikke hva denne frøkna venter på jeg... :sur:

Nå er sjansen til å få en liten aprilsnarrbaby her altså!! :hoppe: Hvis hun faktisk kommer i dag, så er det vel ingen som tror på deg, i og med du har gått såpass mye over forventet tid allerede :fnise:

1. april er absolutt ikke drømmedatoen. Tenk å måtte få høre spøker om bursdagen sin resten av livet? Blir av samme type humor som noen av familieeksemplene dine tenker jeg :ler:

Men å spøke med fødsel i dag, det har jeg faktisk ikke ork til :dry:

Jeg vil bare at det skal skje noe... NÅ!! :bond:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen baby i natt heller :grine: Her er scenarioet jeg ser for meg at skjer videre: kroppen har sviktet helt og skjønner ikke hva den skal gjøre. Så fødselen blir langt fra så grei som den forrige. Ikke bare fikser ikke kroppen oppgaven, ungen har også vokst seg monsterstor, noe som umuliggjør hele greia :frown: :daane:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke at suppa di slår min bestefar på 6 kg, lurer på når han ble født i forhold til termin, en mnd over kanskje :P Kroppen din blir sikkert effektiv når den først setter i gang :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke at suppa di slår min bestefar på 6 kg, lurer på når han ble født i forhold til termin, en mnd over kanskje :P Kroppen din blir sikkert effektiv når den først setter i gang :kose:

Nei, det skal vel godt gjøres :sjokkert::fnise: Men min yngste lillebror var 5,8 kg 2 uker før termin :bond: Har ganske store barn i familien...

Jeg håper du har rett om kroppen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skal vel godt gjøres :sjokkert::fnise: Men min yngste lillebror var 5,8 kg 2 uker før termin :bond: Har ganske store barn i familien...

Jeg håper du har rett om kroppen min :klem:

Oj to uker før termin!!! Hvor trur du M hadde blitt om hun ble født ved termin?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj to uker før termin!!! Hvor trur du M hadde blitt om hun ble født ved termin?

Tja... 3880g ca 3 uker før, så hun kunne vel lett blitt 4,5kg? :klo:

Må si jeg er veldig spent på den overtidskontrollen i morgen! Veldig usikker på hva jeg vil velge selv, om jeg får noen dager på meg i forhold til dette med igangsetting.

Jeg har jo egentlig gitt opp å "klare det selv" denne gangen..

*edit: lagre mens man prater i telefonen blir surr...

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest roseduft

Du får si til legen at du ikke orker mer, at du sover dårlig og er utslitt nå.. :P så får du nokk viljen din :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maman

Tips:ta med fødebagen på kontroll for sikkerhets skyld;) det gjorde ikke vi, og jeg ble sendt rett til igangsetting. Mannen rakk såvidt frem til sykehuset før jeg var i fødsel, fordi han måtte hjemom og pakke ferdig bagen....

Lykketil! Venting er noe herk. KG-babyer har det visst ikke travelt i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vi ha en tippeliste med vekt også?? Siden alle bomma på denne fødselstippinga :fnise:

Untatt min andre gjetting da.. GO 2 APRIL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...