Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Ingen stratos og ingen rier... Bare sorg i heimen her! :(

Men koselig med liv i boka da :fnise:

Vi har sittet og planlagt PAX-innredning i garderoben vår i kveld vi da. Uten tegn til utvikling av mer smerter :sur: Rart at man sitter og ber og håper på mer smerte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Funnet noen lure garderobeløsninger da? Vi har heng i to høyder til gensere/skjorter. Trodde ikke jeg skulle like det, men er kjempefornøyd :jepp: Kjempedeilig å slippe genserbretting... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet noen lure garderobeløsninger da? Vi har heng i to høyder til gensere/skjorter. Trodde ikke jeg skulle like det, men er kjempefornøyd :jepp: Kjempedeilig å slippe genserbretting... ;)

Vi har nå kommet frem til en løsning, tror jeg. Men syns det er vanskelig å forestille seg alt av skuffer, uttrekk o.l., da det er lenge siden jeg har hatt min vanlige garderobe tilgjengelig. Men hadde mye heng til klær i boligen vi leide nordpå, og likte det veldig godt, så har gått for mye heng her også :jepp:

Hvordan har natta vært? :klem:

:hoppe:

Natta har vært ganske god egentlig. Desverre :sukk: Ikke den minste antydning til noe action.

Kroppen min funker visst ikke. Må bare satse på denne igangsettingen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått sjekket om du er moden? Så du vet om det f.eks. holder å ta vannet eller om du må begynne mee ballong og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fått sjekket om du er moden? Så du vet om det f.eks. holder å ta vannet eller om du må begynne mee ballong og sånn?

Ikke siden uke 39. Regner med de sjekker det på onsdag på overtidskontrollen.

Føler meg overmoden :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

De er visst veldig sta, disse marsbabyene! Kanskje de bare ligger og venter til kalenderen viser april? ;) Hvordan går det i huset? Har du noen planer for dagen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

De er visst veldig sta, disse marsbabyene! Kanskje de bare ligger og venter til kalenderen viser april? ;) Hvordan går det i huset? Har du noen planer for dagen? :)

Ja, virkelig! :daane:

I dag skal jeg treffe en venninne også skal vi gå oss en skikkelig tur. En runde som vanligvis tar litt tid å gå, så får se hvordan det går :lol: Deretter skal kjære og jeg møtes i nyhuset for å gå gjennom litt detaljer. Er jo han som styrer og er der om dagen, så greit å gå gjennom litt så ikke ting blir helt feil ;)

Han har kommet overraskende langt på denne tiden, så jeg har virkelig troen på at vi skal greie dette i løpet av de 4 ukene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en herlig dag Tutta :kose:

Føler med deg vet du :klemmer:

Takk det samme. Du er kjekk å ha å støtte seg til :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gåturen overstått og den satte ikke i gang noe fødsel sånn umiddelbart :erter:

Bare et skikkelig innvendig sirkus :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje like greit at du ikke fødte underveis i runden? :fnise:

Jeg hadde faktisk syntes det var helt greit om fødselen startet i runden. Jeg tar alt jeg nå :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan skje mye i løpet av kvelden/natta!

Fødevibber og klemmer sendes herved over! :klem:

Ja, det kan jo det :jepp: og er det én ting som er sikkert, så er det jo at hun er her om ikke altfor mange dagene! Og statistisk sett øker sjansen hver kveld for at hun skal komme! Så takker for alle vibber som sendes :klem: nå må det snart være vår tur!! :bond:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...